دباغیان با پذیرش مربیگری تیم ملی کاراته ایثار کرد

نایب رئیس فدراسیون کاراته گفت: دباغیان با پذیرش مربیگری تیم ملی کاراته ایثار کرد و در شرایطی بسیار سخت، پرحاشیه و شکننده تصمیم گرفت این مسئولیت را بپذیرد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از تسنیم، عشرت شاه‌محمدی در مجمع انتخاباتی هیئت کاراته استان قم، اظهار داشت: به جامعه کاراته قم تبریک می‌گویم که ۴ کاندیدای با برنامه و تحصیلکرده در مجمع انتخاباتی آن حضور داشتند و امیدوارم تمام اهالی کاراته قم برای موفقیت این رشته همکاری کنند.

وی درباره حضور غلامرضا دباغیان مربی قمی در تیم ملی کاراته گفت: دباغیان در قبول مربیگری تیم ملی ایثار کرد و شهامت نشان داد و در شرایطی بسیار سخت، پرحاشیه و شکننده تصمیم گرفت این مسئولیت را بپذیرد.

نایب رئیس فدراسیون کاراته افزود: دباغیان تیمی را به مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن برد که نه به مسابقات تدارکاتی رفته بود و نه مدت زمان زیادی برای موفقیت در اختیار داشت.

شاه‌محمدی بیان کرد: از هیئت کاراته استان قم و رئیس جدید آن می‌خواهم که از تمام ظرفیت‌های موجود استان استفاده کنند زیرا اگر از این ظرفیت استفاده نشود جامعه کاراته قم متضرر می‌شود.

وی عنوان کرد: این تفکر را از ذهن بیرون کنید که در قم باید گروه خاصی حاکم باشد و از شما می‌خواهم که به پیشرفت کاراته کمک کنید و بدون شک با توجه به ظرفیت‌های موجود، این همکاری همه جانبه فواید زیادی برای کاراته قم در بر دارد.

نایب رئیس فدراسیون کاراته تصریح کرد: از وضعیت کاراته قم گلایه مندم و توسعه ورزش بانوان قم باید در دستور کار قرار گیرد و ما این آمادگی را داریم که مربیان تیم ملی و نفرات کارآزموده در بخش مربیگری را در اختیار هیئت کاراته قم قرار دهیم.

شاه‌محمدی خاطرنشان کرد: هر فدراسیونی که لیگی پویا داشته باشد موفق است و در کاراته بانوان نیز باید مسابقات ساماندهی شود و برگزاری لیگ و مسابقات داخلی در دستور کار قرار گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا