ستاد بازی‌های آسیایی و المپیک در قم تشکیل می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه کاراته متعلق به قشر یا گروه خاصی نیست و احراز پست ریاست یک هیئت ورزشی نیز جایی برای تبریک ندارد گفت: ستاد بازی‌های آسیایی و المپیک در قم تشکیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از تسنیم، ، حسن عابدی در مجمع انتخابات هیئت کاراته قم اظهار داشت: کاراته قم از ظرفیت قابل توجهی هم در گذشته و هم در زمان فعلی برخوردار بوده است و از قهرمانان، داوران و مربیان بزرگ و نامداری در قم بهره‌مند هستیم.

وی افزود: امیدواریم با کمک اهالی کاراته اعم از پیشکسوتان، ورزشکاران، باشگاه‌ها و مربیان این موفقیت‌ها استمرار داشته باشد و بتوانیم در آینده نیز حضور مستمری در سکوهای بین المللی و آسیایی داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: در بازی‌های آسیایی اینچئون ۲۰۱۴، تنها یک ورزشکار از قم موفق به کسب مدال از این مسابقات شد و این ورزشکار از رشته کاراته بود و این افتخار بزرگی برای کاراته در میان ۴۳ هیئت ورزشی و رشته‌های فعال و پویای دیگر است.

عابدی بیان کرد: در صدد هستیم با تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی و المپیک در ۲۰۱۸ جاکارتا و المپیک توکیو نمایندگان بیشتری در رویدادهای بین المللی پیش رو داشته باشیم.

وی عنوان کرد: کاراته متعلق به قشر یا گروه خاصی نیست و احراز پست ریاست یک هیئت ورزشی تبریک ندارد زیرا این مسئولیت‌ها با دغدغه و صرف وقت فراوان و بدون مزد و پاداش همراه است و تنها عشق و علاقه به خدمت در یک رشته ورزشی سبب می‌شود شخصی این مسئولیت را بپذیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: روسای هیئت‌های ورزشی باید از تمام ظرفیت‌های ورزشی آن رشته در سطح استان استفاده کنند و از نظرات پیشکسوتان در زمینه پیشبرد برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

عابدی خاطرنشان کرد: از رئیس هیئت کاراته می‌خواهم از سایر نامزدهای ریاست این هیئت که موفق به کسب رای لازم برای ریاست نشدند یا انصراف دادند استفاده کند و از این نامزد‌ها نیز می‌خواهم که یاری کننده هیئت کاراته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا