هروی: می‌خواهم ملی‌پوشانم را به تیم بزرگسالان برسانم

سرمربی تیم ملی امید کاراته ایران می‌گوید رسیدن به مدال اولویت او در رقابت‌های مختلف بین‌المللی نیست، بلکه می‌خواهد شاگردانش را به جمع ملی‌پوشان بزرگسال برساند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، شهرام هروی در گفت‌گو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت تیم ملی کاراته ایران برای رقابت‌های جهانی که آبان ماه در اندونزی برگزار می‌شود، اظهار کرد: یازدهمین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی امید ایران برای حضور قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی جهان این هفته برگزار می‌شود و با توجه به ارزیابی‌هایی که از ملی‌پوشانم دارم به نظرم در شرایط خوبی به سر می‌بریم.

او ادامه داد: شرایط تمرین ملی‌پوشان امید مناسب است ولی در این مقطع زمانی ما بیش از هرچیزی نیاز به برگزار دیدارهای تدارکاتی داریم. امیدوارم بتوانم اواخر مهرماه در رقابت‌های کاراته اتریش حضور پیدا کنیم تا با آمادگی بیشتری راهی رقابت‌های قهرمانی جهان در اندونزی شویم.

سرمربی تیم ملی کاراته امید ایران به شرایط ویژه رقابت‌های قهرمانی جهان اشاره کرد و گفت: در رقابت‌های قهرمانی جهان در اندونزی همه تیم‌ها با بهترین شرایط راهی این رویداد می‌شوند و ما نیز تلاش می‌کنیم با داشتن بالاترین سطح از آمادگی در این رقابتها شرکت کنیم.

هروی همچنین به حضور اعضای تیم ملی بزرگسالان در اردوی تیم ملی امید اشاره کرد و افزود: خوشبختانه حضور اعضای تیم ملی بزرگسالان انگیزه‌ خوبی به ملی پوشان امید داد. اگر بتوانیم از بین این ۵ ملی‌پوش تیم ملی امید، سه نفر را هم راهی تیم ملی بزرگسالان کنیم به نظرم نتیجه‌ مطلوبی را کسب کرده‌ایم.

او خاطر نشان کرد: باید خودباوری را به اعضای تیم ملی امید ایران تزریق کنیم و آنها را در بهترین شرایط از نظر روانی قرار دهیم. در رقابت‌های بین‌المللی کاراته جام وحدت و دوستی نیز ملی‌پوشان امید سه مدال کسب کردند که نشان از توانایی آنها دارد.

سرمربی تیم ملی کاراته امید ایران با بیان اینکه نباید کسب مدال به عنوان اولویت نخست کاراته‌کاها در رقابت‌های بین‌المللی قرار گیرد، گفت: در تمامی دنیا کسب نتیجه توسط رده‌های سنی نوجوانان و جوانان و امیدها اهمیت ندارد بلکه آنچه مهم است ایجاد یک پایه قوی برای رده‌های سنی بزرگسالان است. ما نیز در ایران تلاش می‌کنیم تا از بین ملی‌پوشان امید بتوانیم چند نفر را راهی تیم ملی بزرگسالان کنیم.

به گزارش ایسنا، کاراته کاهای امید ایران خود را برای حضور در نهمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان که ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه در اندونزی برگزار می شود، آماده می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا