مهدی‌زاده: کاری که با ما شد، مسخره کردن کاراته است

قهرمان کاراته دنیا گفت: اینکه برخی تیم‌ها با وعده و وعید از ملی‌پوشان پرافتخار ایران در لیگ استفاده می‌کنند و قرارداد آنها را نمی‌دهند به سُخره گرفتن کاراته است.

 به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، امیر مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: هنوز تیم آذرخودرو که قهرمان سوپرلیگ شد، پول بچه‌ها را نداده و در مجموع حدود ۳۰۰ میلیون تومان از این تیم طلبکاریم. قرار گذاشتیم اگر اقدام به پرداخت این مبلغ نکنند به سراغ دادستان شهر قم برویم و از او خواهش کنیم تا در این راستا به ما کمک کند.وی ادامه داد: به نظرم وقتی یک فرد با وعده و وعید از پرافتخارترین کاراته‌کاران این مملکت استفاده می‌کند تا تیمش قهرمان سوپرلیگ شود و بعد از آن قراردادها را پرداخت نمی‌کند، به مسخره گرفتن کاراته است. واقعا فدراسیون باید مدیریت کند و اجازه ندهد که چنین اتفاقاتی برای بچه‌های مردم بیفتد. اکثر اعضای این تیم قهرمانان نامدار کاراته ایران هستند.

قهرمان کاراته آسیا و جهان در مورد کنسل شدن اعزام تیم ملی به اتریش نیست، گفت: ظاهرا مسئولان اتریش اعلام کردند که قایقرانان شما چند ماه پیش به این کشور آمدند و به نوعی دردسرساز شدند و به همین دلیل باید فدارسیون ضمانت بدهد. سفارت اتریش همکاری نکرده و به همین دلیل این اعزام منتفی شده است. تا رقابت‌های جهانی فاصله زیادی داریم و امیدوارم برای این مسابقات آماده شویم.

مهدی‌زاده در پایان به این موضوع اشاره کرد که هنوز با هیچ تیمی برای سوپرلیگ قرارداد ندارد و هیچ باشگاهی به او در این مورد پیشنهاد نداده است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا