سمندر: دوستان در هیأت رئیسه آسیا چه کاری برای ایران کردند/ برکناری مردانی صحت ندارد

رئیس فدراسیون کاراته گفت: آنهایی که در هیأت رئیسه آسیا بودند کدام اعمال‌ نظرها را به سود کاراته ایران در این مدت داشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، علیرضا سمندر در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به ژاپن در مورد نتایج پایانی تیم ملی کاراته در سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: من از کادر فنی بزرگسالان و نتایجی که کسب کردم دفاع می‌کنم آنها تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه در ژاپن انجام داده‌اند. در کسب نتیجه من کادر فنی را مقصر نمی‌دانم به هر حال مسابقه همیشه برد و باخت دارد بازیکنان هم تلاش خود را کردند اما میزبانی ژاپنی‌ها در کسب نتایج تأثیرگذار بود.

وی در ادامه عنوان کرد: همیشه که تیم ملی نمی‌تواند دست پر از مسابقات بازگردد ما در این دوره از رقابت‌ها ۴ فینالیست داشتیم یعنی ۴ فرصت برای کسب مدال طلا اصلاً به هیچ عنوان نمی‌خواهم از ناداوری‌ها صحبت کنم اما ناداوری در ژاپن کاملاً مشهود بود.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد:بنده از منتقدان گلایه دارم آنها باید منتظر می‌ماندند کادر فنی به ایران بازمی‌گشت و بعد از گفت‌وگو با آنها در مورد نتایج تیم ملی اظهارنظر می‌کردند نه اینکه مغرضانه تیم ملی را مورد انتقاد قرار دهند گاهی مواقع فکر می‌کنم که شاید آنها آرزوی کسب چنین نتیجه‌ای را داشتند به هر حال بنده به عنوان رئیس فدراسیون احساس می‌کنم تیم ملی دست پر به ایران بازگشت.

سمندر در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: ما تا به حال در هیأت رئیسه آسیا افرادی را که داشته‌ایم چه کاری برای کاراته ایران کردند کدام اعمال نظر را در آسیا به سود کاراته کشورمان داشتند آیا با حضور آنها در هیأت رئیسه آسیا ناداوری کمتر شده بود.

وی در پاسخ به این سؤال که شنیده شده شما مردانی سرپرست دبیری فدراسیون را برکنار کرده‌اید آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، عنوان کرد: چنین چیزی اصلاً صحت ندارد مردانی یکی از دوستان چندین و چند ساله من است و من نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا در آمده که چنین حواشی را برای ما درست کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا