بداغی: از عملکرد تیم ملی کاراته بانوان راضی هستم/ در مورد ادامه همکاری فدراسیون تصمیم می‌گیرد

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: با توجه به زمان تغییر و تحولات و نداشتن مسابقات برون‌مرزی از عملکرد تیم ملی بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا راضی هستم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوزف فریبا بداغی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس، به ژاپن در مورد نتایج کسب شده تیم ملی کاراته بانوان در سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: از اول می‌دانستیم موضوع بحث میزبانی ژاپنی‌ها برای ما دشوار خواهد بود و این مسابقات با دیگر رقابت‌ها متفاوت خواهد بود یعنی شرایط خیلی سختی را خواهیم داشت و همین اتفاق نیز رخ داد.

وی در ادامه افزود: شرایط فنی مسابقات قهرمانی آسیا خیلی بالا بود. خیلی از حریفان که اصلاً فکر نمی‌کردیم حریف سرسختی برای ما باشند اما در این دوره از رقابت‌ها شاهد بودیم که از حریفان پرقدرت ما حاضر شدند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه تیم ما فقط در تمرینات بود و با توجه به شرایطی که در آسیا وجود داشت رقابتی برای اعزام تیم ملی به آن مسابقات وجود نداشت اما کشورهای دیگر در مسابقات مختلفی شرکت کردند و حریفان خود را خوب ارزیابی کردند اما ما هیچ شناختی از حریفانمان نداشتیم. در این رقابت‌ها ویتنام، هنگ‌کنگ، تایلند واقعا شاهد بودیم که پیشرفت زیادی کردند.

بداغی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: در مسابقات انفرادی فکر می‌کنم عملکرد بچه‌ها بد نبود. سحر گرجی اگر ژاپن میزبان نبود می‌توانست نتایج بهتری کسب کند و طلای دوم را نیز او به دست بیاورد اما میزبانی این اجازه را به او نداد. در کمیته تیمی ۵۰ درصد ترکیب مثل سال‌های قبل نبود و آن ۵۰ درصد نیز نتوانستند از پس کار بربیایند چون اولین حضورشان در مسابقات قهرمانی آسیا بود.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: پگاه زنگنه کاپیتان باسابقه ما در طول این سال‌ها همیشه در کنار تیم ملی بود. او برای اولین بار بود که تیمی بدون او راهی مسابقات می‌شود. به هر حال مسابقات تمام شد و باید از امروز به فکر حضور در رقابت‌های بعدی باشیم.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد تیم ملی راضی هستید یا خیر؟ گفت: با توجه به زمان، تغییر و تحولات و نداشتن مسابقات برون‌مرزی از عملکرد تیم ملی بانوان راضی هستم.

بداغی در پاسخ به این سوال که آیا شما با فدراسیون کاراته همکاری‌تان ادامه خواهد داشت یا خیر؟ گفت: قرارداد من تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا است حالا باید زمان بگذرد و پس از مسئولان فدراسیون در مورد این موضوع تصمیم‌گیری کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا