هروی: سطح مسابقات سوپر لیگ کاراته بسیار بالاست/ دانشگاه آزاد، نفت و توسعه شایستگی قهرمانی را دارند

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: با تقسیم ملی‌پوشان در میان تیم‌های شرکت کننده در سوپرلیگ کاراته، سطح مسابقات بسیار بالا رفته و این رقابت‌ها میدان خوبی برای محک خوردن نامداران است.

به گزارش”کاراته نیوز”، شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: خوشبختانه شاهد مبارزات خوبی در هفته چهارم دور برگشت سوپرلیگ کاراته هستیم و تقسیم ملی‌پوشان در میان تیم‌های شرکت کننده باعث شده که سطح مسابقات بسیار بالا رفته و شاهد مبارزات بسیار جذابی باشیم.

وی ادامه داد: البته ملی‌پوشان با توجه به اینکه در ماه‌های گذشته در کوران مسابقات بودند و خودشان را برای انتخابی‌های تیم ملی نیز آماده می‌کنند ،کمی خسته بودند اما با این حال در سطح استانداردی ظاهر شدند.دیگر کاراکاته‌های شرکت کننده نیز در وضعیت خوبی هستند و برخی از آنها بالاتر از انتظارات مبارزه کردند.

سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان گفت: ۲۲ اسفندماه دور بعدی رقابت‌های انتخابی تیم ملی را برگزار می‌کنیم و به امید خدا بعد از تعطیلات عید نیز اردوها به صورت منظم برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی استارت خواهد خورد. البته در این حین ملی‌پوشان در مسابقاتی همچون رقابت‌های امارات حاضر خواهند شد.

هروی در پایان خاطرنشان کرد: تیم دانشگاه آزاد باز هم با توجه به انتظارات تا به اینجای کار نمایش خوبی داشته و شایستگی رسیدن به عنوان قهرمانی را دارد، اما در کنار این تیم، تیم‌های توسعه و نفت نیز تیم‌های خوبی هستند و می‌توان این دو تیم را شایسته عنوان قهرمانی دانست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا