آشوری: لیگ‌های سال آینده مرداد ماه استارت خواهد خورد/ماهیت برگزاری مسابقات حمایت تیم‌های ملی است

دبیر فدراسیون کاراته گفت: اعتراض برخی‌ تیم‌ها در مورد فشردگی لیگ به جا است و به امید خدا سال آینده این مسابقات را در کلیه بخش‌ها از اوایل مرداد ماه استارت خواهیم زد.

به گزارش “کاراته نیوز”، محسن آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: اینکه برخی تیم‌ها به فشردگی لیگ‌های امسال انتقاد می‌کنند به عقیده من به جا است اما باید به این نکته توجه شود که در سال جاری فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود و به همین دلیل مسئولان نمی‌توانستند برنامه‌ دقیقی برای این مسابقات داشته باشند زیرا زمانی که در اختیارشان قرار می‌گرفت اصلا مشخص نبودند، تمام تلاش‌مان این است که در سال آینده از اوایل مرداد تمام لیگ‌ها را استارت بزنیم.

وی ادامه داد: هدف ما این است که برگزاری این رقابت‌ها خروجی مناسبی داشته باشد. ماهیت برگزاری مسابقاتی همچون لیگ استعدادیابی، حفظ آمادگی نفرات، ایجاد انگیزه برای کاراته‌کاران سراسر کشور و از همه مهم‌تر حمایت تیم‌های ملی است. تمام تلاش‌مان این است که از سال آینده با برگزاری مناسب این مسابقات در زمان ایده‌آل به این اهداف برسیم.

آشوری در مورد هفته چهارم از دور برگشت سوپرلیگ نیز اظهار داشت: مسابقات از جذابیت بالایی برخوردار بود. در این هفته مبارزات خوبی را شاهد بودیم و به عقیده من هفته چهارم به نوعی حکم فینال زودرس را داشت. امیدوارم در هفته پایانی آن تیمی که شایسته‌تر است عنوان قهرمانی را از آن خود کند اما در کل از نحوه برگزاری مسابقات رضایت دارم و امیدوارم بتوانیم در سال آینده اینگونه کارها حتی بالاتر از سطحی که امسال شاهد بودیم برگزار کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا