سمندر: برای انتخابی تیم ملی کاملا آمده‌ام/ هدفم کسب مدال در بازی‌های کشورهای اسلامی است

دارنده مدال نقره رقابت‌های کاراته بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی در شرایط خوبی به‌سر می‌برم و امیدوارم بتوانم باز هم در کشورهای اسلامی به مدال برسم.

به گزارش “کاراته نیوز”، حسین سمندر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: شرایطم برای حضور در مبارزات انتخابی ۲۲ اسفند ایده‌آل است و انگیزه بالایی برای کسب بهترین نتیجه ممکن در این مسابقات دارم. هدفم کسب دومین مدال بازی‌های کشورهای اسلامی است و مطمئنم پتانسیل رسیدن به این عنوان را دارم.

وی ادامه داد: با توجه به مصدومیت جزئی که داشتم، در هفته چهارم دور برگشت سوپرلیگ شرکت نکردم تا شرایطم برای حضور در رقابت‌های انتخابی حفظ شود. امسال به همراه تیم بیمه ما در این مسابقات حاضر شدم و خوشبختانه این تیم نیز تیم جوان و آینده‌داری است و به شخصه برای تک‌تک نفرات این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

دارنده مدال نقره بازی‌های کاراته کشورهای اسلامی گفت: به هیچ وجه قصد ندارم که حتی یک گام به عقب بکشم و تمام تلاشم این است که در روز ۲۲ اسفند بهترین مبارزاتم را به نمایش بگذارم. از لحاظ روحی در سطح بالایی به‌سر می‌برم و قطعاً با انرژی بالا در روز انتخابی در سالن حاضر خواهم شد.

سمندر عنوان کرد: کاراته ایران پتانسیل بسیار بالایی دارد و امیدوارم سال آینده درخشش در بازی‌های کشورهای اسلامی آغازی برای موفقیت‌های بعدی تیم ملی کشورمان باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا