مردانی: همه می‌توانند در مجمع ثبت‌نام کنند/ خانواده کاراته در خصوص رئیس تصمیم می‌گیرد

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته گفت: در انتخابات فدراسیون هر کسی می‌تواند ثبت‌نام کند و این خانواده کاراته است که او را انتخاب می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، محمدعلی مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اعزام تیم ملی نوجوانان، جوانان و امید به مسابقات جهانی اندونزی، گفت: تیم ها قرار است در چهار مرحله راهی اندونزی شوند، این رقابت‌ها از بیست و یکم تا بیست و چهارم آبان‌ماه قرار است در جاکارتا برگزار شود و ما طبق برنامه‌ریزی تیم را در چهار گروه به محل برگزاری مسابقات اعزام خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: ابتدا ۱۱ آبان ماه تیم ملی کومیته که قرار است در کمپ تمرینی با کشورهای دیگر حضور داشته باشد را اعزام می‌کنیم.  سپس سیزدهم تیم داوری را اعزام خواهیم کرد و هفدهم آبان ماه تیم ملی کاتا و مربیان به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد. در پایان نیز دو نفر از داوران که برای تجدید درجه داوری قرار است راهی اندونزی شوند؛ به همراه سرپرست فدراسیون به محل برگزاری مسابقات اعزام می‌شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که شنیده شده برخی مربیان تیم ملی قرار بوده با هزینه خود به اندونزی اعزام شوند، آیا این موضوع صحت دارد یا خیر،‌ گفت: مربیان اصلی تیم‌های ملی طبق قانون با هزینه فدراسیون به مسابقات جهانی اندونزی اعزام می‌شوند، اما تعدادی مربی در تیم‌های ملی برای کسب تجربه در کنار دیگر مربیان در اردوها حضور دارند که به خواسته روسای هیات استان‌ها برای کسب تجربه در اردو حضور داشتند و قرار بود هزینه سفر را خودشان پرداخت کنند. حالا پس از حضور طباطبایی در راس فدراسیون کاراته به عنوان سرپرست، تصمیم بر این شد که هزینه آنها را نیز فدراسیون پرداخت کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:  هرچند سمندر رئیس سابق فدراسیون اعلام کرده بود که این مربیان به همراه برخی از داوران باید هزینه سفر به اندونزی را خودشان پرداخت کنند، اما این موضوع پس از سرپرستی طباطبایی کنسل شد.

سرپرست دبیری فدارسیون کاراته در واکنش به این سؤال که برخی از کارشناسان و پیشکسوتان در کاراته مدعی هستند افرادی که در گذشته در کاراته مسئولیت داشتند دیگر صلاح نیست در رأس مدیریت این فدراسیون فعالیت کنند، گفت: بنده به عنوان دبیر مجمع انتخابات فدراسیون کاراته قرار است در زمان انتخابات حضور داشته باشم در واقع ثبت‌نام از طریق بنده قرار است صورت بگیرد، به نظرم در خصوص این مسائل اظهارنظر نکنم بهتر است، چرا که شاید برخی‌ها تصور کنند که یا علیه آنها صحبت کرده‌ام یا از شخص خاصی جانب‌داری کردم. در انتخابات فدراسیون کاراته هرکسی می‌تواند ثبت‌نام کند و این خانواده کاراته است که او را انتخاب می‌کند.

وی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: هنوز زمان ثبت‌نام انتخابات فدراسیون کاراته اعلام نشده است،‌ برخی‌ها حالا دوست دارند مصاحبه کنند، اما ابتدا باید ثبت‌نام کنند و پس از تعیین صلاحیت آنها می‌توانند در مورد حضور در انتخابات و برنامه‌های خود اظهار نظر کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا