موسوی: در ترکیه قهرمان شوتوکای جهانی شدم

سرمربی پیشین کاراته گفت: در فینال مسابقات کاپ جهانی شوتوکای در بخش تیمی خودم هم مسابقه دادم و موفق شدیم عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، ستاره موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: با تیمی کامل در رده‌های سنی جوانان، امید و بزرگسالان در کاپ جهانی شوتوکای حاضر شدیم و خوشبختانه اکثر بچه‌‌ها توانستند در این دوره که به میزبانی ترکیه انجام شد، مدال بگیرند. خودم که سرمربی تیم بزرگسالان بودم در بخش کمیته تیمی مسابقه دادم و خوشبختانه موفق شدیم عنوان اولی را در این بخش به دست بیاوریم. مسابقات سنگینی بود و تیم‌های زیادی در آن شرکت داشتند.

وی عنوان کرد: در بخش تیمی لیلا خوش‌کلام، الهه سادات قائم‌دوست و یکی دیگر از بچه‌های قدیمی حاضر بودند که موفق شدیم در دیدار اول‌مان از سد رومانی بگذریم و در فینال تیم ترکیه را از پیش رو برداریم، البته در کنار این مسابقات با پیشنهاد مسئولان برگزاری و تیم‌های شرکت کننده در کاپ آزاد اروپا حاضر شدیم و توانستیم مدال کسب کنیم.

ستاره موسوی در مورد تغییر و تحولات اخیر فدراسیون کاراته نیز اظهار داشت: امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد به سود کاراته باشد و کاراته ایران از غرب آسیا گرفته تا کل آسیا و جهان بتواند جایگاه خود را مجددا به دست بیاورد. رقابت‌های جهانی را پیش‌رو داریم و با توجه به اینکه چندین سال در کنار تیم ملی بودم معتقدم ملی‌پوشان ایران پتانسیل رسیدن به موفقیت را دارند و به همین دلیل امیدوارم هر چه سریع‌تر فدراسیون کاراته سروسامان بگیرد و شاهد نتایج خوبی در اتریش باشیم. به هر صورت وزیر ورزش و جوانان و مسئول این وزارتخانه نشان دادند که واقعا دلسوز ورزش کشور هستند و مصمم هستند. بدین ترتیب هر تصمیمی بگیرند به سود کارته ایران است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا