جلسه قرعه کشی لیگ های برتر و سوپر لیگ کاراته مشخص شد

تاریخ جلسه هماهنگی برگزاری و قرعه کشی لیگ های برتر و سوپرلیگ کاراته بانوان و مردان کشور مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز محمدعلی زمانی رئیس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان،با بیان خبر فوق ، گفت : جلسه هماهنگی برگزاری و قرعه کشی لیگ های برتر و سوپرلیگ بانوان و مردان کشور ساعت ۱۶:۳۰ روز پنجشنبه ۲۳ مهرماه ، در دفتر کمیته لیگ و مسابقات در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران برگزار خواهد شد .
زمانی در ادامه بیان داشت : قرعه کشی همه تیم ها در یک روز برگزار می شود و در جلسه مذکور درباره چگونگی برگزاری و مسائل مربوط به مسابقات و همچنین تعیین تاریخ هفته اول دور رفت لیگ ها صحبت خواهد شد .

حضور نماینده تام الاختیار تیم ها در جلسه ضروریست/ عدم حضور انصراف از لیگ است
وی ادامه داد : جلسه با حضور نمایندگان تیم ها و همچنین مسئولان کمیته لیگ و مسابقات برگزار خواهد شد و ضمن اینکه طبق نامه ای که برای باشگاه ها و هیئت ها فرستاده شده حضور نماینده تام الاختیار تیم ها در این جلسه ضروری است .
رئیس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته تصریح داشت : به دلیل اینکه مصوبات جلسه لازم الاجرا است و در صورتیکه تیمی نماینده اش بدون دلیل موجه و اعلام قبلی به کمیته لیگ حاضر نشود انصراف تلقی شده و در قرعه کشی شرکت داده نمی شود .

زمانی در ادامه بیان داشت : طبق برنامه ریزی صورت گرفته توسط کمیته لیگ ۷ آبان ماه برای لیگ برتر مردان و ۸ آبان برای سوپرلیگ مردان و بانوان و لیگ برتر بانوان در نظر گرفته شده است .
وی افزود : مسابقات سوپرلیگ و لیگ برتر بانوان در مرکز آموزش شهید کبکانیان و همزمان با آن مسابقات سوپرلیگ مردان در مجموعه ورزشی افراسیابی برگزار می شود .

وی افزود : تیم های شرکت کننده به دلیل اینکه هم نفراتشان را کامل کنند و هم قراردادهایشان قطعی شود تقاضا کرده بودند که لیگ از آبان ماه آغاز به کار کند .
زمانی خاطرنشان کرد : تمام سعی مان بر این است که لیگ های پایه را با نظارت دقیق تمام کنیم و همه تمرکزمان را معطوف به سوپرلیگ و لیگ برتر کنیم .

امیدواریم شاهد پیوستن کاراته به المپیک باشیم
زمانی در پایان یادآور شد : امیدواریم آرامش بر کاراته حاکم شود و بتوانیم در آرامش برای اعتلای کاراته تلاش کنیم و به اهدافمان دست یابیم و جامعه کاراته به آرزوی مشترک که همان المپیکی شدن کاراته است دست یابد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا