جودت: سمندر با توجه به عملکردش دیگر به درد کاراته نمی‌خورد

مربی پیشین تیم ملی کاراته گفت: به این اعتقاد دارم که تغییرات پیاپی نمی‌تواند به سود کاراته باشد اما سمندر با توجه به عملکردش دیگر به درد هدایت فدراسیون نمی‌خورد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نادر جودت در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: وقتی فدراسیون‌های موفقی همچون تکواندو را می‌بینیم به این پی می‌بریم که ثبات مدیریت یکی از فاکتورهای موفقیت این رشته بوده است. با اینکه به این موضوع اعتقاد دارم اما با توجه به عملکردی که از سمندر در این مدت دیدیم دیگر به درد کاراته نمی‌خورد و امیدوارم که مسئولان هر چه سریعتر تکلیف او را روشن کنند.

وی ادامه داد: البته موضوع اصلی فردی است که می‌خواهد به عنوان رئیس جدید این رشته شروع به کار کند. به نظر من مسئول جدید کاراته باید دقیقا تجربه این کار را داشته باشد و فضای کاراته ایران را بشناسد تا به بهترین نحو مدیریت کند. از سوی دیگر هم تمام خانواده کاراته و مسئولان باید او را حمایت کنند.

مربی پیشین تیم ملی کاراته در مورد ناکامی تیم ایران در حفظ قهرمانی آسیا نیز اظهار داشت: اگر قرار بود تیم ایران سوم شود اصلا نیاز نداشتیم از بودجه بیت‌المال خرج کنیم و اردوها را برگزار کنیم و تدارک ببینیم. کاراته ایران آن قدر پتانسیل دارد که با جمع‌وجور کردند یک تیم از لیگش به مسابقات قهرمانی آسیا برود و به عنوان سومی دست پیدا کند.

جودت گفت: تعجب می‌کنم که سمندر بعد از این ناکامی می‌گوید همیشه که نباید قهرمان شویم! به شخصه معتقدم ۶۰ درصد از دلایل این ناکامی را باید به پای سمندر نوشت و ۴۰ درصد آن نیز به مسائل فنی و مباحث تدارکاتی مربوط می‌شود، واقعا متاسفم که اینگونه در مورد از دست رفتن قهرمانی آسیا حرف زد.

قهرمان پیشین کاراته در مورد لیگ‌های این رشته نیز تصریح کرد: هر سال اوضاع لیگ بدتر می‌شود و شاهد آن هستیم که تیم‌های خوب از لیگ‌های ما جدا می‌شوند. موفقیت تیم ملی هدف تمام ما است اما باید به این موضوع توجه شود که این مسابقات لیگ است که تیم‌‌های ملی را تغذیه می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا