بهرامی: فقط یک ماه آرامش اردوی کاراته را برهم نزنید

تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امیدهای پسران و دختران کشورمان خود را برای حضور در نهمین دوره رقابتهای جهانی که آبان ماه در اندونزی برگزار می شود، آماده می کنند و سررمبی تیم های پایه بانوان معتقد است تیم ملی باید در آرامش خود را مهیای حضور در این رقابتها کند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، لیلا بهرامی سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته بر لزوم حفظ آرامش کاراته در این روزهای منتهی به مسابقات جهانی اندونزی گفت: امروز انتظار کاراته کاران رده های پایه از وزارت ورزش، فدراسیون و جامعه برزگ این رشته این است که اجازه دهند فدراسیون کاراته و کادر فنی با مدیریت بهینه زمان و امکانات، تیم را مهیای درخشش در مسابقات جهانی نمایند.

وی گفت: متاسفانه همیشه رشته های مدال آور و موفقی چون کاراته در آستانه مسابقات مهم اسیر حواشی ریز و درشت می شود اما من از همه بزرگان کاراته می خواهم که انتقاد را با انتقام اشتباه نگیرند و به جای انتقاد سازنده درصدد انتقام نباشند من از همه آنهایی که امروز به دلایل مختلف برای کاراته ایجاد حاشیه می کنند می خواهم تا اجازه دهند کاراته کاران رده پایه با آرامش در مسابقات جهانی شرکت کنند و بعد از این مسابقات منصفانه به تحلیل عملکرد فدراسیون بپردازند.

سرمربی موفق تیم کاراته بانوان گفت: ما ترکیب نهایی مان را مشخص کردیم و خوشبختانه با آمادگی کامل در اردو روزهای پایانی را سپری می کنیم. شکر خدا مصدومیتی نداریم و اگر چه حضور در مسابقات کاراته وان ترکیه خیلی به ما در رسیدن به ترکیب اصلی کمک کرده اما ای کاش بودجه لازم در اختیار فدراسیون بود تا در مسابقات مختلف در آلمان و اتریش هم شرکت می کردیم.

بهرامی یادآور شد: تیم های رقیب را رصد کرده ایم و می دانیم اغلب رقبای ما در تورنمنت های مختلف شرکت کرده اند و این رقابتها کمک شایانی کرده است و این درحالی است که اردونشینان آتیه ساز کاراته فقط در مسابقات ترکیه شرکت کرده اند. امیدوارم منابع مالی فدراسیون به حدی ارتقاء یابد که بتوان در آینده این نتیجه را جبران کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا