روحانی: امیدواریم شرایط اعزام به اتریش مهیا شود

مربی تیم ملی امید کاراته گفت : امیدوارم شرایط برای اعزام تیم ملی امید پسران به مسابقات کاراته اتریش فراهم شود تا ملی پوشان قبل از اعزام به رقابت های جهانی اندونزی محک جدی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله یازدهم اردوی آمادگی تیم ملی کاراته امید پسران از امروز دوشنبه ۶ مهرماه در ورزشگاه شهید کبکانیان تهران ، آغاز شده است و پنج کاراته کا در پنج وزن تمرینات خود را زیر نظر مربیان تیم ملی آغاز نموده اند .

حسین روحانی مربی تیم ملی کاراته در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت :

تمرینات ملی پوشان ، در راستای اردوهای قبلی پیگیری می شود و ملی پوشان هم از لحاظ فنی و نیز به لحاظ بدنسازی طبق برنامه ریزی های انجام شده ، تمرینات خود را برگزار می کنند.

وی افزدود : این مرحله از اردو پنج روز در نظر گرفته شده است و تا جمعه دهم مهرماه ، ادامه خواهد داشت .

مربی تیم ملی ادامه داد : این هفته نیز از حضور نفرات تیم ملی بزرگسال در اردو استفاده خواهیم کرد . این حضور هم به لحاظ روحی برای ملی پوشان امید خوب است و هم ملی پوشان بزرگسال می توانند تجربه شان را در اختیار ملی پوشان امید قرار دهند .

روحانی در پاسخ به این سوال که آیا این تعداد روز برای اردو مناسب است بیان داشت : به هر حال ما تابع برنامه ریزی هستیم ، که توسط مسئولین فدراسیون انجام شده است . هرچند استراحتی که داریم نسبت به تمریناتمان بیشتر است و این اصلآ به صلاح ملی پوشان نیست .

سرعتی ترین کاراته کا جهان تصریح داشت : وقتی یک بازیکن زیر نظر مربیان آماده می شود نباید به حال خود رها شود تا به آمادگی کامل برسد و بتواند شرایط ایده آل را تجربه کند تا بتواند بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا