احمدی: امسال مدالم به رنگ طلا خواهد بود

کاراته کا وزن منهای ۶۷ کیلوگرم تیم ملی مردان گفت: در رقابتهای قهرمانی آسیا دو مدال برنز انفرادی و تیمی را کسب کرده ام اما امسال رنگ مدالم طلایی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، سعید احمدی ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: در حال حاضر در اردوی قم هستیم و پس از تمرین ۲ روزه عازم رقابتهای قهرمانی آسیا در ژاپن خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه قزاقستان، ژاپن و کویت مهمترین حریفانش در رقابتهای آسیایی است، افزود: تیم ما آماده است و من هم به نوبه خود با آمادگی بدنی بالا و انگیزه مضاعف تنها در اندیشه قرار گرفتن بر سکوی قهرمانی هستم و امیدوارم نماینده خوبی برای کشورم باشم.

احمدی گفت: تیم ژاپن در این سالها رشد بالایی داشته و حداکثر توان خود را می گذارد تا مقام قهرمانی را کسب کند. با اینکه ژاپن میزبان بازیهاست و میزبانی یک امتیاز برای این تیم به شمار می رود اما تیم ایران شناخت کافی از حریفان دارد و با تمام توان به میدان خواهد رفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در رقابتهای بین المللی ارومیه با حریفان آسیایی اش مبارزه کرده یا خیر، گفت: خیر. در ارومیه بیشتر با حریفان اروپایی مبارزه داشتم و این مسابقات در این بازه زمان بسیار مفید بود و کیفیت بالایی داشت. از مسئولین برگزاری مسابقات تشکر می کنم که کاراته ایران به عنوان کشوری صاحب نام میزبان برگزاری یک رقابت معتبر بود و امیدوارم سال آینده هم این مسابقات در سطح بالایی برگزار شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا