مهد‌ی‌زاده: با بهترین تیم تاریخ کاراته ایران راهی ژاپن می‌شویم

نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم تیم ملی کاراته گفت: بهترین تیم تاریخ کاراته ایران راهی قهرمانی آسیا خواهد شد و همه از این تیم انتظار دارند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسبون کاراته به نقل از خبرگزاری فارس، امیر مهدی‌زاده در مورد شرایط فنی خود پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: خدا را شاکرم در طول این مدت تمرینات خوبی را در اردوهای تیم ملی پشت سر گذاشته‌ام و از لحاظ فنی در شرایط ایده‌آلی قرار دارم. زمان کمی تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا باقی مانده و مراحل آخر اردوهای تیم ملی در حال پیگیری است. در حال حاضر تمرینات تیم ملی به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود و طبق برنامه ریزی که کادر فنی انجام داده قرار است در تورنمنت جام وحدت و دوستی شرکت کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شناختی از حریفان خود در مسابقات قهرمانی آسیا داری یا خیر گفت: با توجه به اینکه سال گذشته در بازی‌های آسیایی اینچئون تمام بهترین‌های کاراته آسیا حضور داشتند تقریباً با اکثر کاراته‌کاها مبارزه کردم و یک مقدار از آنها شناخت دارم. حالا باید بیشتر روی نقاط قوت خود تمرکز کنم و از نقاط ضعف حریفانم بهترین استفاده را کنم. همه حریفانم را به خوبی آنالیز کرده‌ام و فقط منتظر آغاز مسابقات قهرمانی آسیا هستم.

مهدی‌زاده در مورد میزبانی ژاپن در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا گفت: علاوه بر اینکه ژاپن میزبان این دوره از رقابت‌ها است، سرسخت‌ترین حریفم در این رقابت‌ها نیز از کشور ژاپن است، به هر حال آنها از امتیاز میزبانی قطعاً استفاده خواهند کرد، اما من تمام تمرکزم روی مبارزاتم است و کاری به این مسائل ندارم. ناگفته نماند در مسابقات کاراته‌ وان ژاپن و مسابقات دانشجویان جهان با حریف ژاپنی‌ام مبارزه کردم و شناخت خوبی از او دارم. او و برادرش در کاراته حرف‌های زیادی برای گفتن دارند اما من فقط روی تمریناتم تمرکز کردم.

عضو تیم ملی کاراته در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم ملی یک دستی را داریم. همه نفرات حاضر در اردوها از لحاظ جسمانی شرایط خوبی را دارند و کسی در اردوهای تیم ملی با دیگر نفرات فاصله ندارد از همه شرایط همه بچه‌ها از لحاظ فنی یکسان هستند.

نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم تیم ملی در ادامه عنوان کرد: این تیم بهترین تیم تاریخ کاراته ایران است، نفرات حاضر در تیم ملی سن کمی دارند، اما میدان‌های بزرگی را تجربه کرده‌اند. تیم قهرمان جهان قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند و همه انتظار دارند این نفرات بهترین نتیجه را در ژاپن کسب کنند. امیدوارم که همین اتفاق نیز رخ دهد.

مهدی‌زاده در واکنش به این سوال که آیا تکرار عنوان قهرمانی دوره گذشته با این تیم امکان دارد یا خیر گفت: تکرار عنوان قهرمانی دوره گذشته واقعا کار سختی است، چرا که این دوره به خاطر میزبانی ژاپنی‌ها کار بسیار دشواری را پیش رو داریم و شرایط کاملاً با دوره‌های قبل متفاوت است، اما بچه‌ها تجربه‌های زیادی را دارند و می‌توانیم نتایج خوبی را در ژاپن کسب کنیم. به هر حال باید در کوران مسابقات قرار بگیریم و بعد از آن نتایج مشخص می‌شود. از حالا پیش‌بینی کردن واقعا کار سختی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا