سلطانی: فکر نمی‌کنم نتایج امارات در ژاپن تکرار شود

کاپیتان پیشین تیم ملی کاراته ضمن حمایت همه جانبه از تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا معتقد است که نتایج مسابقات امارات به احتمال زیاد در ژاپن تکرار نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ مهدی سلطانی عنوان کرد: کاراته ایران امروز در دنیا صاحب اعتبار و مدال است و من فکر می‌کنم در کنار این موضوع باید به دنبال فرنگ‌سازی نیز باشیم. تیمی که به امارات رفت در زمان ریاست سمندر به آن موفقیت‌ها رسید و امروز نیز مجددا در زمان ریاست او تیم به رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌رود.

وی ادامه داد: در آن زمان که من هم در کنار تیم بودم کادر فنی و تک‌تک نفرات به دنبال بهترین نتیجه بودند و در این زمان نیز قطعا همه به دنبال همین موضوع هستند. به عقیده من نباید تیم را تضعیف کرد و هر نتیجه‌ای که به دست آمد باید از تیم حمایت کرد. در دوره قبلی ژاپنی‌ها در کومیته تیمی حضور نداشتند و در این دوره هم میزبان هستند هم اینکه برخی اوزان‌شان به نوعی پوست‌اندازی کرده است، البته باید به این نکته توجه داشت که ملی‌پوشان ما نیز دو سال با تجربه‌تر شده‌اند.

کاپیتان پیشین تیم ملی کاراته اظهار داشت: با تمام احترام و آرزوی موفقیتی که برای تیم دارم اما فکر نمی‌کنم بتوانیم نتایج امارات را در ژاپن تکرار کنیم. ملی‌پوشان این تیم تنها در یک مسابقه برون مرزی آن هم به همراه دانشگاه‌آزاد شرکت کردند که البته از آن نیز مدت زیادی می‌گذرد. در دوره قبل تیم ۹ ماه در اردو بود و در این دوره فکر می‌کنم تمرینات کمتر از ۷ ماه است. به هر صورت با این وجود برای تک تک نفرات آرزوی بهترین موفقیت‌ها را دارم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا