زحمتکش: باید از مسابقات جهانی اسپانیا درس بگیریم

مسابقات اسپانیا متعلق به گذشته است و نتایج آن به هر دلیلی که به دست آمده است باید فراموش شود.

دانیال زحمتکش ملی پوش گیلانی تیم ملی زیر ۲۱ سال کشورمان ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار پایگاه خبری کاراته نیوز، گفت: نتایج مسابقات جهانی اسپانیا همراه با بدشانسی کامل رقم خورد و باید نتایج آن را فراموش کرد و تنها از اشتباهات آن درس گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به داشتن کادرفنی بی نظیری که توانست تیم ملی بزرگسالان کشورمان را بعد از پنجاه سال قهرمان جهان کند امیدوارم در مسابقات جهانی اندونزی بهترین نتایج را کسب کنیم و تک تک بازیکنان خوشرنگ ترین مدال این رقابت ها را کسب کنند.

زحمتکش نداشتن بازی های تدارکاتی را حائز اهمیت دانست و گفت: سایر تیم ها در روند آمادگی خود برای مسابقات جهانی حداقل هفت تا هشت بازی تدارکاتی انجام می دهند. مطمئنا بازی های تدارکاتی زیاد در کار بازیکنان تاثیر زیادی خواهد داشت.

وی با گفتن اینکه با آمادگی نسبی در رقابت های جام وحدت و دوستی شرکت خواهد کرد گفت: تمرینات بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به اینکه هدف ما برای مسابقات جهانی است، به اوج آمادگی خود نرسیدیم.

زحمتکش در پایان گفت: باعث افتخار من است که زیر نظر این کادر فنی تمرین می کنم. چرا که مربیان بزرگی همچون شهرام هروی و حسین روحانی در آن حضور دارند و امیدوارم بتوانم با کسب مدال در تورنمنت جهانی زحمات آنها را جبران کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا