حضور ۱۰ کشور در رقابت‌های ۳۰ هزار دلاری کاراته ارومیه

۱۰ کشور جهان در رقابت‌های کاراته جام وحدت و دوستی به مصاف هم می‌روند.به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از ایسنا،‌ یازدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کاراته جام وحدت و دوستی ۲۹ و ۳۰ مردادماه با حضور ۹ کشور خارجی به همراه ایران و با جایزه ۳۰ هزار دلاری در ارومیه برگزار می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها ملی‌پوشان تیم‌های انگلیس، فرانسه، ترکیه، جمهوری آذربایجان، الجزایر، عراق، کویت، افغانستان، پاکستان و ایران حضور دارند که در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های حاضر در یازدهمین دوره رقابتهای جام وحدت و دوستی طی دو روز به مصاف یکدیگر می‌روند و در نهایت ۳۰ هزار دلار جایزه به نفرات برتر داده می‌شود.

بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی کاراته ایران، با توجه به در پیش بودن رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در ژاپن، ‌کسب مقام در رقابت‌های ارومیه برای تیم ملی ایران در اولویت دوم قرار گرفته و این مسابقات بیشتر جنبه تدارکاتی برای ملی‌پوشان دارد.

در روز نخست رقابتهای جام وحدت و دوستی، ورزشکاران رده‌های سنی نوجوانان و جوانان به مصاف هم می‌روند و در روز دوم تیم‌های ملی بزرگسالان با هم مصاف می‌کنند.

در این رقابت‌ها تیم‌های ملی ترکیه و آذربایجان با نفرات اصلی و عنوان‌دار خود حضور دارند.

در حال حاضر تیم‌های ملی کاراته ایران در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال و همچنین بزرگسالان اردوهای آمادگی خود را در شهر ارومیه پیگیری می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا