تیغی: سطح مسابقات جهانی کاملا متفاوت از مسابقات آسیایی است

تمام تلاش خود را خواهم کرد تا به عنوان نفر اول به مسابقات جهانی اعزام شوم اما مطمئناً کار بسیار سختی را در پیش دارم و امیدوارم که هر کسی حقش هست راهی این مسابقات شود.

میلا تیغی ملی پوش با سابقه تیم ملی زیر ۲۱ سال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کاراته نیوز، گفت: سطح مسابقات جهانی کاملا متفاوت با مسابقات آسیایی است و بازیکنانی از کشورهای مصر، ایتالیا، فرانسه به عنوان حریفان اصلی حضور خواهند داشت و هر بازیکنی که زحمت کشیده باشد می تواند در این رقابت ها به روی سکو برود.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی اسپانیا عنوان کرد: به نظر من نمی توان هیچگونه پیش بینی برای مسابقات جهانی انجام داد اما امیدوارم تیم ایران بهترین نتیجه را در این رقابت ها کسب کند.

وی در رابطه با مسابقات جام وحدت و دوستی در اردومیه گفت: با آمادگی شصت تا هفتاد درصدی وارد این رقابت ها خواهیم شد اما امیدوارم روز جمعه بتوانیم در برابر تیم ملی بزرگسالان که سال گذشته قهرمان جهان شدند، عملکرد خوبی داشته باشیم.

تیغی در پایان گفت: تیم یکدل و خوبی داریم، برای تمام بازیکنان تیم آرزوی بهترین نتایج را در مسابقات آتی و جانی اندونزی دارم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا