مردانی: کار سختی در ژاپن پیش رو داریم/تکرار قهرمانی آسیا دور از دسترس نیست

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته گفت: امیدوارم قهرمانی دوره گذشته را در آسیا دوباره تکرار کنیم هر چند کار سختی با میزبانی ژاپنی‌ها در پیش داریم اما دور از دسترس نیست.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز محمدعلی مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ملی کاراته پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: در حال حاضر اولویت ما این است که تنش‌ها و حاشیه‌ها را از تیم ملی دور کنیم و اردوها را طبق برنامه‌ریزی که مربیان انجام دادند پیگیری کنیم. خوشبختانه مرحله چهاردهم اردوهای تیم ملی مردان در قزوین پیگیری شد و مرحله دهم اردوی تیم ملی بانوان در مازندران پیگیری شد. در حال حاضر در هر دو بخش ملی‌پوشان چند روز استراحت خواهند کرد و اردوها دوباره پیگیری می‌شود.

وی در ادامه عنوان داشت: تیم ملی بزرگسالان در بخش مردان قرار است دوشنبه راهی ارومیه شند و در جام وحدت و دوستی شرکت کند. این یک دیدار دوستانه است و مرحله بعدی اردوها به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود. تیم های خوبی مثل ترکیه، فرانسه،‌آذربایجان و … با نفرات اصلی در جام وحدت و دوستی حضور خواهند داشت. امیدوارم کادر فنی بتواند نقاط ضعف و قوت ملی پوشان را در این رقابت ها شناسایی کند.

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم قهرمانی دوره گذشته در ژاپن تکرار شود. گرچه این اتفاق به خاطر میزبانی ژاپنی‌ها سخت است اما دور از دسترس نیست. به هر حال رقیب اصلی ما ژاپن است که در این دوره میزبان مسابقات محسوب می‌شود.

مردانی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا انتخابات هیأت رئیسه و کمیته داوران کنفدراسیون آسیا برگزار خواهد شد. ما با ارتباطات خوبی که در آسیا داریم تلاش می‌کنیم با رایزنی‌های لازم در هر دو کرسی بهترین نتیجه را کسب کنیم. امیدوارم بتوانیم برای رئیس فدراسیون در هیأت رئیسه آسیا کرسی کسب کنیم و در کمیته داوران کرسی مجدد را بنده کسب کنم.

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در ادامه عنوان کرد: باید با کشورهایی که ارتباط خوبی داریم رایزنی کنیم و یک کار دیپلماسی انجام دهیم. حضور سمندر در هیأت رئیسه آسیا اولویت ماست و تلاش می‌کنیم که به این مهم دست پیدا کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم برای رئیس فدراسیون در هیأت رئیسه  کرسی کسب کنیم. روابط خوبی در آسیا دارم. بیش از بیست سال است در قضاوت مسابقات مختلف فعالیت می‌کنم. فدراسیون جهانی من را به عنوان یکی از بیست داور برتر دنیا انتخاب کرد و قرار بود سوت طلایی به من داده شود اما متأسفانه در آن مقطع به دلیل زمان کم برای دریافت ویزای آلمان نتوانستم اقدام کنم و از حضور در آن مسابقات بازماندم. ان‌شاءالله در مسابقات جهانی جوانان و نوجوانان در اندونزی این سوت را به من اهدا خواهند کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا