شاه‌محمدی: فکر می‌کنم بانوان بتوانند توقعات جامعه کاراته را در ژاپن برآورده کنند

نائب رئیس کاراته بانوان گفت: با انگیزه و پتانسیلی که در بین ملی پوشان وجود دارد فکر می‌کنم این نفرات بتوانند توقعات جامعه کاراته را از بانوان برآورده کنند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز عشرت شاه‌محمدی در گفت‌وگو با فارس در مورد زمان برگزاری آخرین مرحله  اردوهای تیم ملی کاراته بانوان اظهار داشت: آخرین مرحله اردوی تیم ملی بانوان برای حضور د مسابقات قهرمانی آسیا از ۲۸ مردادماه در تهران و سالن شهید کبکانیان آغاز خواهد شد.

طبق برنامه ریزی‌هایی که انجام دادیم قرا راست اردوهای تیم ملی بانوان تا ۴۸ ساعت قبل از اعزام به مسابقات ادامه داشته باشد. ما با ترکیب ۱۱ ملی پوش به این رقابت‌ها اعزام می‌شویم.

وی در ادامه افزود: تیم ملی کمیته در سالن کباکنیان تمرینات خودر ا پیگیری می‌کند و تیم کاتا در بخش تیمی و انفرادی به خواسته مربی تیم ملی در باشگاه پرواز مربی تیم ملی پیگیری می‌شود.

البته از مربی تیم ملی خواسته‌ام تا هر امکاناتی که ملی‌پوشان نیاز دارند را به ما اعلام کنند تا ما همه خواسته های آن‌ها را فراهم کنیم تا هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.

نائب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم تیم خوبی را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کنیم تا از جایگاه کاراته ایران در ژاپن دفاع کنیم. با توجه به اینکه میزبانی این دوره از مسابقات برعهده ژاپنی‌هاست یک مقدار کار ما سخت تر است چرا که آن‌ها به دنبال کسب بهترین جایگاه در کشور خودشان هستند اما ناگفته نماند کاراته ایران در آسیا جایگاه خوبی دارد و ما برای کسب بهترین عنوان راهی ژاپن خواهیم شد.

شاه‌محمدی در ادامه عنوان کرد با تمریناتی که ملی‌پوشان در طول این مدت انجام دادند آن‌ها انگیزه لازم را برای کسب بهترین نتیجه دارند. به اعتقاد من با انگیزه و پتانسیلی که در بین ملی‌پوشان وجود دارد آن‌ها بتوانند توقعات جامعه کاراته از بانوان را در ژاپن برآورده کنند.

وی در پایان گفت: در این مدت رسانه‌ها و خانواده ورزسشگاران از تیم ملی حمایت کردند. امیدوارم که تیم ملی مردان و بانوان بتوانند در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین نتیجه را برای کشورمان کسب کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا