مسابقات سطح بالایی است

قبل از برگزاری مسابقات جام وحدت و دوستی به سراغ کوشا تیموری رفتیم که سابقه حضور در مسابقات جهانی اسپانیا را در کارنامه خود دارد.

کوشا تیموری یکی از دو نماینده وزن ۸۴+ کیلوگرم کشورمان در اردوی تیم ملی امید اردوهای برگزار شده در استان های تهران، مازندران و آ.شرقی را در مجموع خوب دانست وگفت: مطمئناً تمرین در شرایط آب و هوایی مختلف و برگزاری اردوها در این استان ها ما را برای مسابقات جهانی آماده تر خواهد کرد و این یک موضوع مهم به حساب می آید.

وی ادامه داد: با توجه به تمرینات خیلی خوبی که زیر نظر کادر فنی انجام دادیم و روحیه ی بالایی که تمام بازیکنان حاضر در اردو دارند امیدواریم بهترین نتایج را در مسابقات تدارکاتی جام وحدت و دوستی که برای ما در نظر گرفته شده را بدست بیاوریم.

کاراته کا وزن ۸۴+ کیلوگرم کشورمان گفت: مسابقات جام وحدت و دوستی سطح بسیار بالایی دارد و امیدوارم در حضور قهرمان های بزرگی که در وزن خودم در این رقابت ها شرکت خواهند کرد به مدال طلا دست پیدا کنم.

تیموری در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با سپری کردن تمرینات خوب و منظم به آمادگی کامل برسم تا در مسابقات جهانی اندونزی به خوشرنگ ترین مدال مسابقات دست پیدا کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا