کتیرایی: امیدوارم با دست پر از ژاپن برگردیم/همیشه جزو قدرت‌های اصلی آسیا بوده‌ایم

مربی تیم ملی کارته گفت: تیم ملی تنها در بخش تیمی جام وحدت و دوستی شرکت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، علیرضا کتیرایی در گفت‌وگو با ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: با تیم کامل راهی اردوی ارومیه می‌شویم و در جام وحدت و دوستی شرکت خواهیم کرد.

وی افزود: شرایط بسیار خوب و ایده‌آلی داریم و امیدوارم تمرینات بسیار خوب و با نشاطی را همچون گذشته در ارومیه داشته باشیم.

کتیرایی با بیان اینکه تنها در بخش تیمی جام وحدت شرکت خواهیم کرد، گفت: حضور در یک تورنمنت‌ تدارکاتی پیش از اعزام به رقابت‌های سنگینی مثل قهرمانی آسیا برای ما مهم و ضروری است. امیدوارم بچه‌ها در جام وحدت و دوستی آسیب نبینند تا با تمام قدرت راهی ژاپن شویم.

مربی تیم ملی کاراته درباره وضعیت ۳ ملی‌پوشی که چندی پیش تصادف شدیدی داشتند عنوان کرد: هنوز یک مقدار آسیب‌دیدگی جزیی دارند اما نه در حدی که مشکلی برای‌ آنها بوجود بیاید. به هر حال ما دست این ۳ نفر(پورشیب، حسین سمندر و حسن‌ بیگی) را برای حضور در جام وحدت و دوستی باز گذاشته‌ایم.

وی درباره برنامه تمرینی تیم ملی پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا ژاپن گفت: تا روز جمعه هفته‌جاری در ارومیه تمرین می‌کنیم و سپس در جام وحدت شرکت خواهیم کرد. پس از اتمام این مسابقات بچه‌ها ۲ روز استراحت می‌کنند تا برای اردوی آخر ما در تهران آماده باشند.

کتیرایی در پایان تصریح کرد: کاراته‌ایران همواره جزو قدرت‌های برتر آسیا بوده و هست. امیدوارم از رقابت‌های قهرمانی آسیا در ژاپن دست پر برگردیم تا دل مردم عزیزمان را شاد کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا