بهترین نتیجه را کسب خواهیم کرد

میعاد یاری کاپیتان تیم ملی کاراته امید کسب دو مدال طلا در مسابقات جهانی اندونزی را پیش بینی کرد.

میعاد یاری کاراته کا وزن ۶۰- کیلوگرم تیم ملی زیر ۲۱ سال امید در مصاحبه با پایگاه خبری کاراته نیوز شرایط برگزاری اردوهای تیم ملی در استان های تهران، مازندران و آذربایجان شرقی را خوب دانست و گفت: مسئولین کاراته استان ها تمام تلاش خود را برای بهتر برگزار کردن اردوهای ما انجام دادند تا ما بتوانیم بدون مشکل تمرینات خود را انجام دهیم.

وی افزود: اردویی که در استان مازندران برگزار شد با توجه به شرایط آب و هوایی نزدیک به کشور اندونزی، محل برگزاری مسابقات جهانی بود و تاثیر خوب و مثبتی داشت. همچنین این مرحله از اردو که در ارومیه در حال پیگیری است با توجه به مسابقات جام وحدت و دوستی که در آخر هفته برگزار خواهد شد ما را به شرایط مسابقات جهانی نزدیکتر خواهد ساخت.

کاپیتان تیم امید در رابطه با پیش بینی نتایج مسابقات جام وحدت و دوستی گفت: تمام کاراته کاهای حاضر در اردو از انگیزه بالایی برای شرکت در مسابقات جام وحدت و دوستی برخوردارند و با توجه به حضور بازیکنان تیم ملی بزرگسالان که در سال ۲۰۱۴ قهرمان جهان شدند و قهرمانان کشورهای مهمان تلاش می کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنند.

وی ادامه داد: پیش بینی نتایج مسابقات جهانی کار دشواری است اما با توجه به حضور حسین روحانی که خود سابقه قهرمانی جهان در رده ی امید را دارد در کادر فنی و شهرام هروی که موفق ترین و پرافتخارترین مربی رده ی ملی در کشورمان است به عنوان سرمربی این کادر، فکر می کنم که دو مدال طلا در این رقابت ها بتوانیم کسب کنیم.

یاری در پایان ضمن تشکر از اعضای کادر فنی گفت: امیدواریم تا با کسب نتایج خوب و قابل قبول مزد زحمات مربیان و تمامی نفراتی که برای ما زحمت می کشند را جبران کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا