دباغیان: حضور تیم ملی در جام وحدت بستگی به حضور تیمهای مطرح دارد

سرمربی تیم ملی کاراته می‌گوید ملی‌پوشان به شرط حضور تیمهای مطرحی مثل فرانسه و ترکیه در جام وحدت و دوستی شرکت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، غلامرضا دباغیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آغاز مرحله‌ی دوازدهم اردوی تیم ملی در کرمانشاه اظهار کرد: اردوی تازه‌ی تیم ملی از عصر دوشنبه ۲۹ تیرماه در کرمانشاه آغاز شده است و به دلیل اینکه احتمال زیادی دارد در جام وحدت و دوستی ارومیه شرکت کنیم، تمرینات کاراته‌کاها را به سمتی برده‌ایم که بیشتر بر شگردهای اختصاصی متمرکز شویم و همچنین سرعت تمرینات تیم ملی را هم بالاتر ببریم تا ملی‌پوشان به آمادگی لازم دست یابند.

دباغیان ادامه داد: هنوز نمی‌دانم تیمهای خارجی‌ که احتمالاً در جام وحدت شرکت خواهند کرد با چه ترکیبی به ایران می‌آیند و آیا از نفرات اصلی و ملی‌پوش خود استفاده خواهند کرد یا نه؟ بنابراین نمی‌توانم درباره‌ی سطح این مسابقات قضاوتی داشته باشم اما بهرحال با توجه به اینکه تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن زمان زیاده باقی نمانده و عملاً امکان برگزاری دیدارهای تدارکاتی نیز برای تیم ملی وجود ندارد، حضورمان در این تورنمنت ارزشمند خواهد بود.

او همچنین در توضیح عدم حضورش در روز اول تمرین تیم ملی در کرمانشاه گفت: من دیروز در جلسه‌ی کمیته‌ی فنی فدراسیون شرکت کرده بودم ضمن اینکه در نبود من نیز مربیان و اعضای دیگر کادر فنی همگی در اردو حضور داشته‌اند و من نیز با آنها در طول این مدت کاملاً در ارتباط بوده‌ام.

سرمربی تیم ملی کاراته در پایان ضمن اظهار رضایت از تمرینات ملی‌پوشان گفت: کاراته‌کاها تمرینات را به خوبی دنبال می‌کنند و خوشبختانه هیچ مصدومیت و آسیب‌دیدگی هم در اردوها پیش نیامده است و امکانات محل اردو در کرمانشاه هم نسبتاً مناسب است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا