کتیرایی:اگرتیم های ترکیه، آذربایجان وفرانسه به ارومیه بیایند، ما هم می رویم

مربی تیم ملی کاراته ایران گفت: در صورت شرکت تیم های کاراته ترکیه، آذربایجان وفرانسه درجام وحدت ودوستی ارومیه ، تیم ملی ایران هم در این رقابت ها حضور پیدا می کند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، علیرضا کتیرایی روز شنبه با بیان این که تیم ایران یک تیم کارنامه دار وقوی درسطح جهان است به ایرنا،افزود: برای اینکه بتوانیم توانایی ملی پوشان کشورمان به منظور شرکت درمسابقات آسیایی ژاپن را ارزیابی کنیم، باید این تیم با تیم های قدرتمند مبارزه کند.

وی افزود: اگر تیم های ملی کاراته ترکیه، آذربایجان و فرانسه درجام وحدت ودوستی که ظرف یک ماه آینده قرار است در ارومیه برگزار شود شرکت کنند به طور حتم از این فرصت استفاده کرده و دراین مسابقات شرکت خواهیم کرد.

مربی تیم ملی کاراته درباره تازه ترین شرایط ملی پوشان نیز اظهارداشت: اردوهای متعددی را پشت سرگذاشته و فردا دور جدید تمرینات تیم ملی در قالب اردویی پنج روزه در قم آغاز می شود.

به گفته وی کاراته کاها امروز خود را به کادر فنی معرفی و از فردا تمرینات خود را آغاز می کنند.

وی شرایط کاراته کاها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ملی پوشان از انگیزه بالایی برخوردارند و با جدیت تمرینات را دنبال می کنند.

کتیرایی مهم ترین مشکل تیم ملی را کمبود دیدارهای تدارکاتی با تیم های مطرح دنیا عنوان کرد وافزود: کمتراز یک ماه و نیم دیگر به زمان مسابقات قهرمانی آسیا باقی است و این درحالی است که هنوز ملی پوشان دردیدارتدارکاتی مناسب شرکت نکرده اند.

وی ادامه داد: البته دراین خصوص فدراسیون تلاش هایی انجام داده اما از آنجا که تیم قدری که ملی پوشان ایران را به زحمت بیاندازد پیدا نکردیم این مهم اجرایی نشد.

به گفته وی طی روزهای آینده برنامه دیداربا تیم زیر۲۱ سال را به فدراسیون ارائه خواهیم کرد ودرصورت موافقت با این تیم یک دیدار تدارکاتی مناسب درون اردویی برگزار خواهیم کرد.

محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته درگفت و گو با ایرنا ازاعلام آمادگی تیم های ملی فرانسه،ترکیه و آذربایجان برای شرکت درتازه ترین دور مسابقات جام وحدت و ودوستی خبر داده بود.

مربی تیم ملی دراین ارتباط گفت : اگر این تیم ها با قهرمانانشان به ایران بیایند به طور حتم از شرکت درمسابقات جام وحدت ودوستی استقبال خواهیم کرد و به ارومیه خواهیم رفت.

تازه ترین اردوی تیم ملی کاراته امروز(شنبه) درقم آغاز و پنج روز به طول می انجامد.

ملی پوشان کاراته خود را برای شرکت درمسابقات کاراته قهرمانی آسیا که شهریورماه در ژاپن برگزار می شود آماده می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا