وزن منهای ۶۱ کیلوگرم/ علیپور یک گام تا برنز، آل سعدی حذف شد

دومین روز از دومین مرحله رقابت های لیگ جهانی از صبح امروز در امارات آغاز شد و ملی پوشان کشورمان در بخش های مختلف با حریفان خود به رقابت پرداختند.

به گزارش کاراته نیوز، در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم رزیتا علیپور و شیما آل سعدی به عنوان نمایندگان ایران با حریفان به رقابت پرداختند که در پایان علیپور در یک قدمی فینال متوقف شد تا فردا برای کسب مدال برنز با مروه کوبان از ترکیه به رقابت بپردازد.

رزیتا علیپور ابتدا ۵ بر ۲ داریو پتا از ایتالیا را برد. سپس در دومین بازی ۳ بر ۲ مقابل آنیکا سروگینا دارنده مدال نقره قهرمانی اروپا ۲۰۱۸ و مدالل برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۶ از اوکراین پیروز شد. علیپور در سومین دیدار پس از تساوی یک بر یک مقابل آیامی موریگوچی دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا، مدال نقره امیدهای آسیا، مدال نقره امیدهای جهان از ژاپن در وقت قانونی مبارزه، با قانون سنشو برنده تاتامی شد. او در مبارزه چهارم ۲ بر صفر بر تاشا ریتسیچ دارنده برنز قهرمانی اروپا از اسلوونی غلبه کرد وبه نیمه نهایی رفت.
علیپور در این مرحله ۴ بر یک نتیجه را به جیانا لطفی از مصر دارنده ۲ طلا و یک برنز جهان و نفر دوم رنکینگ واگذار کرد و به دیدار رده بندی رفت.

شیماآل سعدی دیگر نماینده ایران در دیدار نخست ۳ بر یک آنجلا زاگومی از دانمارک را شکست داد. او در دومین مبارزه خود با نتیجه ۷ بر یک استفانی دلیما از برزیل را مغلوب کرد. سپس یین ژیااویان چین دارنده عنوان نایب قهرمانی جهان پس از تساوی۳ بر ۳ در وقت قانونی بازی با قانون سنشو به برتری رسید. در ادامه مقابل هایا جوما از کانادا ۴ بر صفر شکست خورد و از ادامه مسابقات بازماند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا