کاتا/ افسانه و تیمش آبرو داری کردند

کاتا تیمی ایران پس از اجرای کاتاهای بی نقص و جذاب، فینالیست شدند.

به گزارش کاراته نیوز، صبح امروز و در دومین روز از لیگ جهانی کاراته وان امارات، کاتای تیمی بانوان ایران با ترکیب مهسا افسانه، پریسا رحمانی و مائده نصیری پی موفق شد در دو مرحله پیاپی و کسب حداکثر امتیاز به عنوان تیم اول راهی دیدار فینال شود.

کاتای تیمی کشورمان فردا برای کسب مدال طلا به مصاف تیم ایتالیا خواهد رفت.

تیم کشورمان در دور اول و در گروه یک با تیم های کرواسی، روسیه، اسلواکی، الجزایر و استرالیا همگروه بود که موفق شد امتیاز ۲۳.۲۶ را کسب کند و به عنوان تیم اول به دور دوم صعود کند. در دور دوم هم پس از رقابت با تیم های کرواسی، روسیه و استرالیا امتیاز ۲۳.۳۴ را بدست آورد و به عنوان تیم اول به فینال این بخش راه یافت.

دو تیم ایرانی دیگر حاضر در این بخش در گروه ۲ حضور داشتند که تیم الف با ترکیب حسین نصب، مظفری نژاد و صادقی ۲۲.۰۲ امتیاز گرفت و به جدول شانس مجدد رفت و تیم ایران ب با ترکیب احمدی، جهانگیری و سهرابی ۲۰.۰۸ امتیاز از دور رقابتها کنار رفت. تیم های ابرانی در این مرحله با تیم های روسیه، ایتالیا و الجزایر همگروه بودند.
در ادامه تیم ایران الف ( حسین نصب، مظفری نژاد و صادقی) در جدول شانس مجدد امتیاز ۲۱.۶۸ را کسب کرد و از حضور در ادامه رقابتها بازماند.

در بخش کاتا انفرادی مردان نیز ابوالفضل شهرجردی و امیر بهادر تدین در گروه های ۳ و ۸ به مصاف حریفان رفتند.

شهرجردی در گروه ۳ و پس از رقابت با رینوسکه کیکوچی از ژاپن، هکتور سنچن از پاناما، اوفسنته باکودی از بوتساوانا،احمد شاکی از مصر ، کاکرو نیشیمایا از ژاپن،آریل تورس گوتیرز از آمریکا و ماتیا بوساتو از ایتالیا امتیاز ۲۳.۶۶ را به همراه کاتاروی آمریکایی بدست آورد.

شهرجردی به همراه کاتارو آمریکایی پس از کسب امتیاز تساوی بار دیگر با یکدیگر به رقابت پرداختند که در این مرحله حریف آمریکایی امتیاز بیشتر را گرفت و شهرجردی از صعود به دور دوم بازماند.

امیربهادر تدین در گروه ۸ و در تقابل با بوتونه ناجی از مجارستان، سیدمحمد الموسوی از کویت، والدو رامیرز از مکزیک، کریم قالی از مصر ، مهمان زایف از روسیه و ریو کیانو از ژاپن امتیاز ۲۱.۷۴ را گرفت و از حضور در ادامه رقابتها بازماند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا