بهنام فر: قول می‌دهم ترکیب تیم ملی شفاف و عادلانه بسته شود/دوستان حمایت‌شان را دریغ نکنند

سرمربی تیم ملی جوانان و امید کاراته گفت: قول می‌دهم مثل گذشته ترکیب تیم ملی شفاف، عادلانه و به بهترین نحو بسته شود.

به گزارش کاراته نیوز مهران بهنام فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که روز انتخابی تیم ملی رده‌های پایه شما در سالن مسابقات حضور نداشتید و شائبه‌هایی به وجود آمده بود مبنی بر اینکه دیگر تمایلی به همکاری با فدراسیون کاراته ندارید اما امروز خبر موافقت شما با هدایت تیم ملی کاراته رسانه‌ای شد، موضوع چه بود؟ گفت: بله من در انتخابی تیم ملی رده‌ها حضور نداشتم به خاطر اینکه حکمی که به عنوان سرمربیگری نداشتم که بخواهم در سالن باشم. روز گذشته با محسن عاشوری سرپرست فدراسیون کاراته صحبت‌هایی را داشتم او مثل همیشه نسبت به من لطف داشته، طی ۲ سال گذشته به عنوان مدیر تیم‌های ملی همیشه حامی من بوده است. بخش عظیمی از موفقیت‌هایی که در ۲ سال گذشته به وجود آمده مرهون حمایت‌های او بوده است.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: در این برهه فکر می‌کنم بسیار هم حساس است کسی در رأس فدراسیون قرار گرفته است که حساس ترین برهه کاراته محسوب می‌شود. این رشته در آستانه حضور در اولین المپیک خودش است حالا شاهد هستیم که انتظارات از کاراته بسیار بالا است البته من فکر می‌کنم این انتظارات به جا باشد. به واسطه اینکه ما یک تیم فوق‌العادهعالی را در قسمت بزرگسالان در اختیار داریم.

وی در پاسخ به این سوال که شما به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان در طی ۲ سال گذشته چقدر برای تزریق بازیکنان به رده‌های امید و بزرگسالان تلاش کرده‌اید، گفت: در طول ۲ سال گذشته ما سعی کردیم بازیکنان خوبی را به رده‌های امید و بزرگسالان تزریق کنیم. به هر حال تیمی که در مسابقات جهانی اسپانیا در رده جوانان قهرمان شد در حال حاضر در رده امید حضور دارد، قطعاً ما پتانسیل این را داریم که در آینده‌ای نزدیک به همراه ۲-۳ نفر دیگر که آنها هم با انگیزه و جوان هستند بتوانند پشتوانه خوبی برای بزرگسالان کاراته باشند، ما ه لحاظ پشتوانه سازی بسیار خوب عمل کردیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهارداشت: کشورهای دیگر مخصوصاً در این رده‌ها سرمایه‌گذاری‌های بسیار خوبی را کرده‌اند. ماتدارک مختلفی را در کشورهای دیگر برای تیم‌هایشان در آستانه المپیک با امکانات کافی و تدارکات لازم دیده‌ایم اما ما با امکانات کافی و تدارک لازم به مسابقات نرفته‌ایم. انتظارات از ما بیجا خیلی بالا بوده در حالیکه ما عملاً دیدارهای تدارکاتی را یکی بعد از دیگری از دست می‌دادیم. به هر حال لطف خداوند و انگیزه بچه‌ها شامل حال ما شد که توانستیم با نتایجی که کسب کردیم شرمنده مردم نباشیم.

سرمربی تیم ملی جوانان و امید کاراته در پاسخ به این سوال که چه دلیلی باعث شد که شما دوباره قبول مسئولیت کنید، گفت: چند دلیل باعث شد من قبول مسئولیت کنم، اولین دلیل این بود که با آشوری سرپرست فدراسیون کاراته رفاقت داشتم و قطعاً در این برهه نباید او را تنها می‌گذاشتم، دلیل دیگر این بود دوستانی که به عنوان اصحاب رسانه و ارباب جرائد همیشه من را مورد حمایت خود قرار دادند به نوعی پشتوانه خیلی بزرگی برای من بودند و دلیل دیگر این بود که خانواده‌هایی که از من درخواست داشتند به واسطه اینکه آنها من را قبول داشتند و من هم تصمیم گرفتم این مسئولیت را قبول کنم چون احساس می‌کردم من علاوه بر مسائل فنی در برخی از مسائل فرهنگی روی آنها تأثیرگذار بودم.

مهران بهنام فر در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: من خواهش می‌کنم تمام دوستان حمایت خود را از تیم ملی دریغ نکنند و این تیم را حمایت کنند، من هر نقدی را پذیرا خواهم بود و از آن استقبال خواهم کرد اما وقتی ناجوانمردانه باشد و نقدها منجر به تخریب شود قطعاً پاسخگو خواهم بود و ساکت نخواهم نشست.

سرمربی جدید تیم ملی جوانان و امید در پایان صحبت‌های خود اظهار داشت: امیدوارم بتوانم در مسابقات آسیایی نتایج قبلی را تکرار کنیم، به لطف خدا قهرمان شویم قول می‌دهم مثل گذشته ترکیب تیم ملی شفاف و عادلانه و به بهترین نحو بسته شود چرا که مطمئن هستم تیمی که عادلانه بسته نشود نتیجه هم نخواهد گرفت. اولویت من شفافیت در کارم است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا