آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بانوان از فردا

اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بانوان از فردا یکشنبه ۲۱ بهمن در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ­به نقل از فدراسیون کاراته؛ سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بانوان برای حضور در لیگ جهانی کاراته مارات از صبح فردا یکشنبه (۲۱ بهمن) در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود و تا ۲۴ بهمن کاراته کا‌ها در اردو خواهند ماند.

ستاره موسوی در باره دعوت کاراته کا‌ها به اردوی تیم ملی اعزامی به امارات افزود: کسانی به این مرحله اردو دعوت می‌شوند که رنکینگ‌های قابل قبول و نزدیک به قهرمانان کشور‌های دیگر داشته باشند، کاراته وان‌ها سکو‌های پرتاب المپیک ۲۰۲۰ هستند و ما هم تلاش می‌کنیم با حضور در لیگ‌های جهانی و جمع کردن امتیازات لازم حداکثر استفاده را از این سکو‌های پرتاب ببریم.

وی گفت: در مسابقات کاراته وان فرانسه که نخستین مرحله لیگ جهانی در سال ۲۰۱۹ بود از ۵ بازیکن ۳ نفر امتیازات خوبی کسب کردند، اما نتوانستیم کاراته کایی را روی سکو داشته باشیم.

موسوی افزود: رقابت‌های قهرمانی جهان فرانسه که به صورت ادغام وزنی و به شیوه المپیکی برگزار می‌شود سهمیه مستقیم المپیک را دارند، مسابقات آسیایی ویتنام نیز اهمیت بسیار بالایی دارد و کاراته کا‌ها با کسب مجموع امتیازات می‌توانند مسیر رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ را آسان‌تر کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا