گنج زاده: لیگ جهانی فرانسه در کسب سهمیه کاراته المپیک نقش بسزایی دارد

ملی پوش کاراته گفت: تاثیر گذاری لیگ جهانی کاراته وان فرانسه در کسب سهمیه المپیک باعث افزایش اهمیت این مسابقات در بین کاراته کا‌ها شده است.

به گزارش کاراته نیوز سجاد گنج زاده ملی پوش کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور تیم ملی بیان کرد: لیگ کاراته وان فرانسه یکی از ۱۱ مسابقه‌ای است که در کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو نقش بسزایی دارد.تاثیر گذاریاین لیگ در رسیدن به سهمیه المپیک باعث افزایش اهمیت این مسابقات در بین کاراته کا‌ها شده است و ما برای کسب سهمیه اولین المپیک کاراته باید در این لیگ روی سکوهای قهرمانی قرار بگیریم تا با افزایش امتیاز بتوانیم به رنکینگ المپیکی نزدیک تر شویم. البته تیم ملی کاراته باید علاوه بر این مسابقات در دیگر لیگ ها هم حاضر شود تا اختلاف امتیازی ملی پوشان با حریفان حفظ شود.

او ادامه داد: به منظور افزایش آمادگی برای این دوره از رقابت‌ها یک مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم و از فردا (شنبه) وارد مرحله دوم می‌شویم که این مرحله بلند مدت است و تمرینات بیشتری را پشت سر می‌گذاریم.

گنج زاده افزود: لیگ جهانی فرانسه اولین رقابت در سال ۲۰۱۹ است که تمام ورزشکاران برای رسیدن به رنکینگ المپیک در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند تا در نهایت در لیست مسافران توکیو قرار بگیرند.

ملی پوش کاراته درباره شناختش از حریفان حاضر در رقابت‌های جهانی فرانسه گفت: در وزن خودم بار‌ها در مسابقات مختلف با حریفانم مبارزه کردم و همان طور که آن‌ها از عملکرد من شناخت دارند من هم از نحوه مبارزه آن‌ها مطلع هستم و تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین مدال را در این مسابقات کسب کنم.

گنج زاده درباره وضعیت مصدومیت خود عنوان کرد: آسیب دیدگی قدیمی در مچ پا دارم که مدت‌ها است با وضعیت آن مدارا می‌کنم و تحت نظر پزشک هستم. البته مشکل خاصی ندارم و امیدوارم که در لیگ کاراته وان فرانسه با آمادگی شرکت کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا