آشوری: ملی پوشان اعزامی به لیگ فرانسه را گلخانه‌ای گزینش کردیم

سرپرست فدراسیون کاراته گفت: ملی پوشان اعزامی به لیگ جهانی کاراته وان فرانسه را به صورت گلخانه‌ای انتخاب کردیم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، محسن آشوری سرپرست فدراسیون کاراته در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد نفرات انتخاب شده در تیم ملی بانوان و مردان برای حضور در لیگ کاراته وان پاریس بیان کرد: در هر دو تیم ملی مردان و بانوان نفراتی که رنکینگ بهتری داشتند را برای حضور در لیگ کاراته وان فرانسه انتخاب کردیم.این لیگ در کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو نقش دارد اما با توجه به مشکلاتی که از نظر مالی وجود دارد کاراته کا‌ها را به شیوه گلخانه‌ای انتخاب کردیم و ورزشکارانی که رنکینگ بهتری برخوردار بودند برای حضور در این مسابقات گزینش شدند.

او ادامه داد: برای اینکه نفرات اعزامی به لیگ جهانی کاراته وان بتوانند با آمادگی بالا راهی این رقابت‌ها شوند اردو‌هایی را زیر نظر کادر فنی تشکیل دادیم و ورزشکاران حاضر در اردو به معنی ترکیب نهایی تیم ملی نیستند.

آشوری درباره اینکه نفرات دعوت شده به تیم ملی پایه مشخص شدند، اما هنوز وضعیت کادر فنی تیم ملی تعیین نشده است گفت: هنوز برای انتخاب کادر فنی تیم ملی فرصت داریم و قرار شد ۷۰ درصد از کادر فنی را مربیان بازیکن سازی تشکیل دهند که شاگردان آن‌ها در مسابقات سکو‌های بیشتری را کسب کردند.

سرپرست فدراسیون تصریح کرد: مهران بهنام فر و سمانه خوش قدم هر دو سرمربی تیم‌های ملی هستند و در مسابقات بین المللی همراه تیم ملی نتایج درخشانی رقم زدند و توانستند موفقیت‌های زیادی را برای تیم ملی کسب کنند. بهنام فر یکی از بهترین سرمربی‌های تیم ملی کاراته است و اگر بخواهد از تیم ملی کناره گیری کند به او اجازه نمی‌دهیم چرا که او در زمان حضورش عملکرد خوبی داشته و نتایج قابل قبولی را کسب کرده است.

آشوری درباره ثبت نام از کاندید‌های انتخاباتی فدراسیون گفت: از روز شنبه اول دی ماه ثبت نام از کاندید‌های ریاست فدراسیون آغاز شد و تاکنون کسی برای ثبت نام اقدام نکرده است البته افراد تا ۱۲ دی ماه فرصت دارند و احتمال دارد از هفته آینده شاهد حضور نامزد‌ها باشیم.

آشوری درباره اینکه آیا سرپرست فدراسیون کاراته می‌تواند در انتخابات ریاست این فدراسیون ثبت نام کند یا خیر عنوان کرد: ثبت نام سرپرست فدراسیون در مجمع انتخاباتی منع قانوانی ندارد، اما داورزنی به منظور برگزاری انتخابات عادلانه و بی طرفانه از سرپرستان خواسته اند کاندید نشوند و من نیز به دلیل رعایت تعهدات اخلاقی ثبت نام نمی کنم و اخلاق برای من از هر موضوعی مهم‌تر است و من پایبند به تعهدات اخلاقی هستم.

سرپرست فدراسیون کاراته در پایان درمورد اینکه بعد از انتخاب رئیس جدید با فدراسیون همکاری می‌کند گفت: هر فرد جدیدی که به عنوان رئیس انتخاب شود می‌تواند با نظر شخصی خود کادر فدراسیون را انتخاب کند و در صورتی که بخواهند با فدراسیون همکاری خواهم داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا