بابان: پاریس همیشه میزبان با کیفت‌ترین لیگ‌های جهانی است

دارنده نشان طلای لیگ جهانی کاراته وان ترکیه گفت:‌ همیشه پاریس میزبان با کیفیت ترین مرحله لیگ جهانی کاراته وان است، فرانسوی‌ها همیشه میزبانی بسیار خوبی است و میزبانی آنها از تمام لحاظ با مراحل بعدی متفاوت تر است.

به گزارش کاراته نیوز کیوان بابان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیم گرفته‌ای در نخستین مرحله از لیگ جهانی کاراته وان پاریس در سال ۲۰۱۹ شرکت کنید، گفت: در حال حاضر تمرینات منظمی را پیگیری میکنم، اما برای حضور در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پاریس به تیم ملی دعوت نشدم. نفراتی که در مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا حضور داشتند قرار است در لیگ جهانی کاراته وان شرکت کنند، اما با کمک فدراسیون قرار است شرایط حضور در این رقابت‌ها مهیا شود و در نخستین مرحله از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۱۹ مهیا شود.

دارنده نشان طلای لیگ جهانی کاراته وان ترکیه در ادامه صحبت‌های خود، افزود:‌ با توجه به تمرینات منظمی که داریم از لحاظ بدنی شرایطم ایده‌ال است. طی چند هفته اخیر در یک مرحله مسابقات بین‌المللی (ایران زمین) که به میزبانی تهران برگزار شد حضور پیدا کردم و به مدال طلا دست یافتم. به هر حال شرایط خوبی دارم و می‌خواهم در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم در لیگ جهانی فرانسه شرکت کنم. این رقابت‌ها نخستین مرحله مسابقات در سال جدید میلادی است و نباید این فرصت را از دست بدهم.

بابان در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به سطح فنی بالایی که این مسابقات دارد شانسی برای کسب مدال برای خود قائل هستی یا خیر، گفت: مسابقات لیگ جهانی در دو مرحله برگزار می‌شود. سری A و لیگ برتر؛ مسابقات لیگ برتر همیشه از لحاظ کیفی و کمی از سطح بسیار بالاتری برخوردار است. مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پاریس هم در رده لیگ برتر برگزار خواهد شد و مهمترین رویداد لیگ جهانی کارته وان است. طبق برنامه ریزی فدراسیون جهانی در هر سال ۷ مرحله لیگ جهانی برگزار می‌شود. ضمن اینکه همیشه پاریس میزبان با کیفیت ترین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی است، فرانسه همیشه میزبانی بسیار خوبی است و از تمام لحاظ با مراحل بعدی متفاوت تر است، رقابت لیگ جهانی پاریس از لحاظ کمی و کیفی در بالاترین جایگاه قرار دارد. از لحاظ امتیاز هم در رنکینگ جهانی بسیار مهم است. این رقابت‌ها به خاطر تعداد شرکت کندگان قطعا رقابت‌های دشواری خواهد بود، اما کاراته ایران همیشه نشان داده مرد روزهای سخت است.

وی در پایان صحبت‌های خود، گفت: به امید خدا در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنم تا علاوه بر کسب تجربه، بهترین نتیجه را نیز به دست آورم. مهم این است آنچه که در طول این سال‌ها یاد گرفته‌ام را روز مسابقات به نمایش بگذارم. این رقابت‌ها از لحاظ امتیاز و جایگاه رنکینگ خیلی بالاست. من به کسب مدال دراین مسابقات فکر می‌کنم و امیدوارم که بتوانم با کمک خدا در این رویداد نتیجه‌ای به دست آورم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا