تیم ملی کاراته در آستارا اردو زد

اردوی تیم ملی نونهالان کاراته برای شرکت در لیگ کاراته وان ایران در شهرستان آستارا آغاز شد.

به گزارش کاراته نیوز رئیس هیات کاراته آستارا روز پنجشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: ۴۵ ملی پوش نونهال به مربیگری پیمان کرم وند در این اردو تا ۱۸ شهریورماه جاری در خانه کاراته آستارا حضور دارند و جهت شرکت در دومین مرحله لیگ کاراته وان ایران به استان اردبیل خواهند رفت.
غفور نصیری با اشاره به اینکه ۱۷ شهریورماه برنامه فرهنگی و ورزشی با حضور ملی پوشان کاراته ساعت۱۱ در خانه کاراته آستارا برگزار خواهد شد، افزود: بعد از برگزاری اردوی تیم ملی کاراته، برای برگزاری مسابقات دهه فجر این رشته در سطوح ملی و بین المللی در آستارا برنامه ریزی می شود.
وی ادامه داد: آستارا در اردیبهشت ماه امسال میزان مسابقات کاراته سبک کیوکوشین UFK و انتخابی تیم ملی با شرکت ۱۵۰ ورزشکار از شش استان کشور بود و این شهرستان ظرفیت برگزاری رویدادهای ورزشی ملی و منطقه ای را دارد.

** ۲داور آستارایی به لیگ فوتبال دسته دوم کشور دعوت شدند
شاهین شربیانی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال آستارا گفت: حسین لاله کار و امین ساسانیان بنا به دعوت کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور قضاوت می کنند.
وی با اشاره به اینکه این داوران دارای درجه ملی هستند، افزود: لاله کار به عنوان داور وسط و ساسانیان به عنوان کمک داور تعدادی از بازی های لیگ دسته دوم کشور را در سال جاری قضاوت خواهند کرد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۵ هیات ورزشی آن فعالیت می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا