مسابقات بین المللی کاراته گلستان کاپ به تعویق افتاد

رئیس هیئت کاراته استان گلستان گفت: مسابقات بین المللی کاراته گلستان کاپ که قرار بود شهریورماه در گرگان برگزار شود به تعویق افتاد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار مهر، اسماعیل جبله بعدازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران ورزشی استان گلستان، اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات بین المللی کاراته گلستان کاپ قرار بود اواسط شهریورماه به میزبانی گرگان برگزار شود که به دلایل مختلف این رقابت‌ها در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

وی افزود: پیرو مشورت و مذاکراتی که با مدیرکل ورزش و جوانان گلستان و رئیس فدراسیون کاراته داشتیم به دلیل همزمانی با بازی‌های آسیایی جاکارتا تصمیم به تعویق این مسابقات گرفتیم.

جبله تصریح کرد: البته تعداد تیم‌های خارجی برای حضور در مسابقات بین المللی کاراته در گرگان به حد نصاب نرسید و این هم یکی از دلایل تعویق رقابت‌ها بود.

وی ادامه داد: سطح کیفی این مسابقات از اهمیت بالایی برای اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کاراته استان برخوردار بود و باید حداقل ۶ تیم خارجی برای جضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی می‌کردند.

رئیس هیئت کاراته گلستان با بیان اینکه فدراسیون هم موافق برگزار مسابقات بین المللی کاراته گلستان کاپ در زمان دیگری بود، گفت: در حال حاضر باید بر اساس تقویم مسابقات کاراته در سراسر دنیا، زمانی را در نظر بگیریم که کشورهای صاحب سبک بتوانند در آن حضور پیدا کنند.

جبله افزود: آذرماه امسال و اردیبهشت ماه سال آینده، زمان مناسبی برای برگزاری این مسابقات است و تمام تلاش ما این بوده که امسال برگزار شود.

وی ادامه داد: البته با چالش حضور تیم‌های خارجی در ایران هم روبرو هستیم اما به دلیل میزبانی بخشی از هزینه‌های آنها را پرداخت خواهیم کرد تا رقابت‌ها بدون مشکل برگزار شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا