فرجی: دانشگاه آزاد اسلامی نقش ویژه‌ای در موفقیت‌های کاراته دارد

رئیس فدراسیون کاراته گفت: نقش دانشگاه آزاد طی سالیان گذشته در توسعه و گسترش ورزش کاراته در کشور بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش دانشگاه آزاد اسلامی, محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته امروز با کمال جوانمرد مدیر ورزش دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار محمد صادق فرجی با تبریک انتصاب کمال جوانمرد به مدیریت ورزش دانشگاه آزاد گفت: سال‌هاست از نزدیک با ایشان آشنا هستم و جای خرسندی است که مدیر خوشنامی از جنس و خانواده ورزش در جایگاه مدیریت ورزش دانشگاه آزاد قرار گرفته است.

فرجی افزود: نقش دانشگاه آزاد طی سالیان گذشته در توسعه و گسترش ورزش کاراته در کشور بر کسی پوشیده نیست و همواره دانشگاه آزاد بر قله کاراته کشور ایستاده و حامی ورزش کاراته و ورزشکاران بوده است.

رئیس فدراسیون کاراته به لزوم همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه بین فدراسیون و دانشگاه آزاد تأکید کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دارای بزرگترین زیر ساخت‌های ورزشی کشور است که می‌توان با برگزاری کلاس‌های آموزشی و تمرینی و داوری و مربیگری در سطوح مختلف و همچنین تأسیس کمیته‌های استعدادیابی در مدارس سما و سنین پائین نهایت بهره را از این امکانات برد و پشتوانه‌سازی خوبی در سطوح مختلف مردان و زنان انجام داد.

دکتر کمال جوانمرد نیز اظهار داشت: دانشگاه در حال حاضر نگاه ویژه‌ای به ورزش در بخش پایه و پشتوانه‌سازی و استعدادیابی برای تیم‌های باشگاهی و ملی کشور دارد و چندین تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه و فدراسیون‌های مختلف در این خصوص در حال انعقاد است.

وی خاطرنشان کرد: اکثر ملی‌پوشان و مربیان رشته کاراته در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل کرده و یا در حال تحصیل هستند که این مهم موجب افزایش ارتقاء سطح علمی دانشی و ورزشی آنهاست و موفقیت‌های چشم‌گیری در مجامع و آوردگاه‌های بین‌المللی می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا