عسگری: در صدم ثانیه مغلوب آقایف شدم و به فینال نرسیدم

ملی‌پوش کاراته ایران گفت: کاراته ورزش ثانیه‌ها است و خیلی مواقع ثانیه‌ها باعث برد یا باخت تو می‌شوند و من این بار در صدم ثانیه مغلوب آقایف شدم و به فینال نرسیدم.

به گزارش کاراته نیوز بهمن عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی اعزامی خبرگزاری تسنیم به پاریس، در خصوص سطح مسابقات کاراته وان پاریس اظهار داشت: در مجموع شاهد مسابقات بسیار خوبی در روز اول بودیم چرا که کاراته وان فرانسه با حضور ۶۴ نفر برتر دنیا همیشه در یکی از بالاترین سطح‌های مسابقات کاراته وان در جهان قرار دارد.

وی در خصوص عملکرد خود عنوان کرد: مسابقات من روز گذشته بسیار دیر آغاز شد و در حالی که سه تاتامی دیگر مسابقات به انتها رسیده بود من تازه کار خود را آغاز کردم. با توجه به این شرایط ۴ مسابقه پشت سر هم در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام دادم و هیچ وقتی برای استراحت نداشتم و تنها با استفاده از تجربه به دیدار نیمه‌نهایی صعود کردم.

ملی‌پوش تیم ملی کاراته در خصوص پیکار تماشایی خود با رافائل آقایف گفت: در دیدار نیمه‌نهایی با آقایف مبارزه کردم که از جدول خود صعود و دو ساعت نیز استراحت و ریکاوری کرده بود اما من تنها فرصت تعویض باند کمربندم را داشتم. این مسابقه نیز خوب پیش رفت اما آقایف با یک ضربه دست و یک ضربه پا ۴ بر یک پیش افتاد که در ثانیه‌های پایانی با ضربه پا بازی را ۴-۴ کردم ولی متاسفانه در ۳ ثانیه پایانی دیدار را واگذار کردم.

عسگری تایید کرد: کاراته ورزش ثانیه‌ها است و خیلی مواقع ثانیه‌ها باعث برد یا باخت تو می‌شوند و من این بار در صدم ثانیه مغلوب آقایف شدم و به فینال نرسیدم. به دلیل اینکه احساس کردم شاید داوران در هانتی تحت تاثیر اسم آقایف قرار بگیرند در ۳ پایانی حمله کردم و مغلوب شدم. در مجموع با وجود خستگی مبارزات خوبی به خصوص در مقابل آقایف در پاریس انجام دادم.

وی در خصوص حریف خود برای کسب نشان برنز خاطر نشان کرد: کاراته‌کا جوان ژاپنی حریف من در دیدار روز یکشنبه است و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود تا دست پر به ایران بازگردم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا