حسن‌بیگی: غافلگیری باعث شد فینالیست نشوم

کاراته‌کای کشورمان گفت: تا قبل از دیدار نیمه‌نهایی یکی از روزهای خوب خود را پشت سر گذاشتم اما مقابل حریف ژاپنی غافلگیر شدم و شکست خوردم.

به گزارش کاراته نیوز ابراهیم حسن‌بیگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی اعزامی خبرگزاری تسنیم به پاریس، درخصوص عملکرد خود در مسابقات کاراته وان پاریس اظهار داشت: خدا را شکر از عملکردم تقریبا راضی بودم اما اعتقاد دارم می‌توانستم به دیدار نهایی نیز راه پیدا کنم. تا قبل از دیدار نیمه‌نهایی نیز یکی از روزهای خوب خود را پشت سر گذاشتم اما مقابل حریف ژاپنی غافلگیر شدم و شکست خوردم.

وی تاکید کرد: در دیدار نیمه‌نهایی نیز با وجودی که ۶ بر یک از حریف خود عقب افتادم اما رفته رفته امتیازات را جمع کردم و به فاصله دو امتیازی رسیدم که متاسفانه دیگر زمان اجازه نداد مسابقه را برگردانم.

کاراته‌کای کشورمان با تاکید بر قرعه سخت خود، عنوان کرد: در مجموع قرعه سختی در مسابقات پاریس داشتم اما موفق شدم از سد لوئیجی بوسا با کلکسیونی از مدال بگذرم که دلیل آن عدم وجود فشار روی من بود. واقعا از مبارزات خود لذت بردم چرا که با خودم قرار گذاشته بودم بازی به بازی جلو بروم و به دیدارهای آینده فکر نکنم.

حسن‌بیگی در پایان خاطر نشان کرد: تا دیدار نیمه‌نهایی خیلی خوب جلو رفتم و فکر می‌کنم در این مسابقه نیز غافلگیر شدم و بازی از دستم در رفت. هنوز اعتقاد دارم چیزی تمام نشده است چرا که روز یکشنبه برای کسب نشان برنز بازی سختی مقابل هورانا اوکراینی که برنز جهان و طلای ورلد گیمز را دارد در پیش خواهم داشت. با همه سختی‌ها تلاش می‌کنم با دست پر به ایران بازگردم. تمام هدف من در شروع سال ۲۰۱۸ کسب نشان طلای پاریس بود اما یک اتفاق باعث شد برای نشان برنز تلاش کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا