آشوری: زمان مسابقات انتخابی تغییر می‌کند

دبیر فدراسیون کاراته گفت: در جلسه با سرمربی تیم ملی تاریخ برگزاری رقابت های انتخابی ۱۷ اسفند تغییر می کند.
به گزارش “کاراته نیوز” محسن آشوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در باره برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته در ۱۷ اسفند گفت: قرار است با هروی سرمربی تیم ملی جلسه ای در این خصوص داشته باشیم تا تجدیدنظری در تاریخ برگزاری رقابت های انتخابی صورت گیرد.

وی افزود: برگزاری رقابت انتخابی ۱۷ اسفند بین دو هفته مسابقات سوپرلیگ دغدغه باشگاه ها است و با توجه به اینکه باشگاه ها ظرفیت بالایی برای کمک به کاراته ایران دارند، نظرات آنها را می پذیریم و باید دقت نظر بیشتری در خصوص انتخاب تاریخ رقابت های انتخابی صورت گیرد.

دبیر فدراسیون کاراته گفت: برگزاری مسابقات انتخابی تا پایان امسال هنوز مشخص نیست و در جلسه با سرمربی تیم ملی تاریخ رقا بت ها نهایی می شود. ابتدای سال آینده هم اردوهای آماده سازی تیم ملی برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی برپا خواهد شد.

وی با اشاره به مسابقات کاراته وان افزود: به طور حتم رقابت های سوپرلیگ را تا آخر امسال به پایان می رسانیم و در کنار آن باید مسابقات کاراته وان مراکش، امارات و هلند رو هم در نظر بگیریم که در فاصله زمانی کمی نسبت به هم برگزار می شوند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی مسابقات کاراته وان از نظر زمانی مناسب نیست و با توجه به مسابقات داخلی باید مسائل فیزیولوژیکی کاراته‌کاها را هم در نظر بگیریم که قصد شرکت در رقابت های کاراته وان را دارند.

آشوری در خصوص اعزام کاراته‌کاها به مسابقات کاراته وان گفت: به فدراسیون اعتباری داده نشده است. از لحاظ مالی مشکلات زیادی داریم اما فعلا شرایط موجود را مدیریت می کنیم.

دبیر فدراسیون کاراته در مورد اینکه کادر فنی تیم ملی با اضافه شدن یک مربی دیگر شلوغ شده است، افزود: با برنامه ای که داریم و سیاست هایی که برای اهداف کاراته ایران در نظر گرفته ایم، کادر فنی تیم های ملی بزرگسالان و امید ادغام شده است و برعکس کادر فنی خلوتی داریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا