ارباب: سکونشینان سوپرلیگ غیرقابل پیش بینی هستند

مدیر فنی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: با پیشرفت تیم ها در سوپرلیگ کاراته امسال نمی توان تیم های سکونشین را پیش بینی کرد.
به گزارش”کاراته نیوز” فرخ‌ناز ارباب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره شرایط سوپرلیگ کاراته امسال گفت: تیم های خوبی در لیگ امسال شرکت دارند و امیدوارم با تغییرات مدیریتی که در فدراسیون ایجاد شده بتوانیم با تربیت نسل خوب در کاتا و کومیته پشتوانه سازی خوبی برای المپیک ۲۰۲۰ داشته باشیم.

وی افزود: تیم های خوبی در بخش کاتای لیگ امسال حضور دارند. رقابت سالمی بین کاراته‌کاها وجود دارد و با پیشرفت فنی همه تیم ها نمی توان از هم اکنون تیم های سکونشین را پیش بینی کرد.

مدیر فنی تیم دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه مربیان کاراته نیاز به استاژ فنی دارند، گفت: مربیان کاراته باید به روز رسانی شوند و با روند آموزشی در دوره های بازآموزی همگام با کاراته جهان به روز شوند.

وی افزود: تیم های خوبی در بخش کاتا حضور دارند براساس قانون هر تیم می تواند سه ملی پوش در بخش کاتا و سه ملی پوش در کومیته داشته باشد، بنابراین دانشگاه آزاد، تیم دوم خود کاتای خود را به باشگاه دیگری واگذار کرده است.

ارباب ادامه داد: کاتاروهای تیم دانشگاه عملکرد بسیار خوبی دارند و نسبت به سال قبل بهتر شده اند و انگیزه زیادی برای رقابت دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا