هروی: راهی فرانسه می‌شویم تا با قوانین جدید آشنا شویم/ رویداد بزرگی برگزار خواهد شد

سرمربی تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی اتریش گفت: علاوه بر بازیکنان، مربیان نیز باید با قوانین جدید داوری آشنا شوند.
به گزارش”کاراته نیوز”و به نقل از فارس، شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی اتریش بامداد فردا (چهارشنبه)برای تماشای نخستین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۱۷ راهی فرانسه خواهد شد.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از کاراته کاهای حاضر در مسابقات جهانی اتریش راهی این رقابت‌ها شده‌اند هروی نیز تصمیم گرفته برای حضور در کنار شاگردانش راهی فرانسه شود.

شهاب سلطانی مربی تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی اتریش نیز کنار هروی در این سفر حضور خواهد داشت.

شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد زمان اعزام خود به کشور فرانسه، گفت: بامداد فردا به همراه شهاب سلطانی راهی این رقابت‌ها خواهیم شد. تعداد زیادی از کاراته کاها راهی این مسابقات شده‌اند و تنها علی اصغر آسیابری در بخش مردان به این کشور نرفته بود که او نیز بامداد امروز(سه شنبه) راهی فرانسه شد.

وی در ادامه عنوان کرد: شرایط قوانین داوری تغییر کرده است، به هرحال بهتر بود که ما با شرایط جدید داوری آشنا شویم. علاوه بر بازیکنان، مربیان نیز نیاز به آشنایی با قوانین جدید داوری را دارند. کشورهای زیادی در این مسابقات حضور پیدا کرده‌اند و قطعا طی چند روز آینده رویداد بسیار مهمی در فرانسه برگزار خواهد شد. بیش از ۸۰ کشور در این رویداد شرکت می‌کنند که حضور در این مسابقات برای هر کاراته‌کاها‌یی حائز اهمیت است.

هروی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان نباید فرصت‌ها را از دست دهیم و باید کاراته کاها با توجه به المپیکی شدن این رشته تجربه کسب کنند و در رویدادهای مهم حضور داشته باشند. انشاالله که اسپانسر پیدا شود و همه کاراته کاها بتوانند با کمک آنها راهی لیگ‌های کاراته‌وان شوند. به هر حال فدراسیون نمی‌تواند هزینه همه نفرات را پرداخت کند، اما اگر اسپانسرها به کاراته ورود کنند قطعاً کمک بزرگی به این رشته المپیکی خواهند کرد. بنده معتقدم کاراته کاهای درجه ۲ و ۳ نیز باید در مسابقات مختلف حضور پیدا کنند تا ما در هر وزن ۲ تا ۳ کاراته کار داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، ابراهیم حسن بیگی، هادی عرب، مهدی خدابخشی، احسان و سامان حیدری، بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری کاراته کاهای ایرانی حاضر در این رقابت‌ها هستند. البته حمیده عباسعلی نیز در تلاش است که امروز راهی این مسابقات شود. این رقابت‌ها از هشتم تا دهم بهمن ماه به میزبانی فرانسه برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا