سرمربی تیم ملی کاراته ایران خواستار حمایت از برنامه های فدراسیون شد

سرمربی تیم ملی کاراته ایران روز شنبه خواستار آن شد تا جامعه بزرگ کاراته در دوره جدید از برنامه های رئیس فدراسیون حمایت کنند.

 به گزارش”کاراته نیوز”  شهرام هروی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در مقطع حساسی قرار داریم و با اتحاد و برنامه ریزی دقیق توان رسیدن به موفقیت در بازی های آسیایی اندونزی و سپس المپیک ۲۰۲۰ توکیو را داریم.

سرمربی تیم ملی کاراته ایران گفت: مجمع فدراسیون کاراته بدون مشکل برگزار شد تا این رشته بعد از ماه های طولانی رئیس خود را شناسایی کند.
وی با آرزوی موفقیت برای رئیس فدراسیون کاراته، توضیح داد: «صادق فرجی» سبقه خوبی در فدراسیون کاراته دارد و در دوره گذشته ریاست نیز عملکرد مناسبی داشته و خاطرات خوبی از او در ذهن ها باقی است.
سرمربی تیم ملی کاراته ایران گفت: کاراته به المپیک راه یافته و شرایط فعلی آن نسبت به گذشته از حساسیت بیشتری برخوردار است و توان این را داریم تا با همدلی به نتایج مناسبی دست یابیم.
هروی گفت: تیم ملی ویترین فدراسیون است و کادر فنی باید با مدیریت همسو باشد. باید به این ورزش کمک کنیم و اگر مسئولان فدراسیون نظر به پایان همکاری با من داشته باشند بدون مشکل آن را می پذیرم.
وی از جامعه کاراته خواست تا به حماینت از انتخاب خود بپردازند و گفت: از سال ۱۳۸۳ تا کنون دوره ریاست چهار ساله هیچکدام از روسای فدراسیون کاراته به پایان نرسیده که این فاکتوری منفی است.
هروی با قدردانی از تلاش های «سیدحسن طباطبایی» که حدود ۱۴ ماه سرپرستی فدراسیون کاراته را به عهده داشت، توضیح داد: نتایج درخشان مسابقات جهانی اتریش که در زمان حضور وی به ثبت رسید، هیچگاه از یاد نمی رود.
وی در مورد حضورش در لیگ جهانی فرانسه، گفت: روز چهارشنبه هفته جاری به همراه «شهاب سلطانی» و با هزینه شخصی راهی پاریس خواهیم شد تا هدایت کاراته کاهای ایران که با هزنیه خودشان در این مسابقات حضور می یابند را به عهده داشته باشیم.
ذبیح پورشیب، سجاد گنج زاده، مهدی خدابخشی و ابراهیم حسن بیگی برای حضور در لیگ جهانی راهی پاریس شده اند و علی اصغر آسیابری در حال فراهم کردن مقدمات سفر به فرانسه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا