نمایندگان ایران در روز دوم به روی تاتامی جهانی

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

نمایندگان کاراته کشور در روز دوم رقابت های جهانی به روی تاتامی می روند.

ابتدا نماینده ۵۰ – کیلوگرم کشور در بخش بانوان به مبارزه با حریفی از ویتنام می رود، آلاله صعودی اگر موفق به شکست حریف نخست شود باید به دیدار برنده پرو و مجارستان رود.

فاطمه چالاکی دیگر نماینده کشور در وزن ۵۵ – کیلوگرم است که مبارزه نخست وی با نماینده کشور کره جنوبی است و اگر این مبارزه را ببرد به دیدار برنده الجزایر و مصر می رود.

رزیتا علیپور نماینده وزن ۶۱ – کیلوگرم در مبارزه نخست به مصاف نماینده برزیل می رود و در صورت کسب برد باید با برنده آلمان و پرو مبارزه کند.

در بخش مردان امیر مهدی زاده نماینده وزن ۶۰ – کیلوگرم کشور در مبارزه نخست به مصاف نماینده کرواسی می رود و در صورت برد با برنده کره جنوبی و آفریقا جنوبی مبارزه می کند. 

سعید احمدی کاراته کا وزن ۶۷ – کیلوگرم آخرین نماینده بخش کومیته ایران است و پس از استراحت در دور اول به مبارزه برنده استرالیا و روسیه می رود.

در بخش کاتای تیمی بانوان، تیم کشور با ترکیب  ( مائده نصیری ، مهری یزدانی و پریسا رحمانی ) در دور اول با استراحت روبرو شدند و در دور دوم باید با برنده برزیل و رومانی مبارزه کنند.

کاتای تیمی مردان ( ابوالفضل شهجردی ، علی زند و میلاد دلیخون) دور اول استراحت دارد و دور دوم به مصاف تیم ترکیه می رود.

بیست و سومین دوره رقابت های کاراته قهرمانی جهان از صبح روز گذشته چهارشنبه با شرکت ۱۰۲۴ کاراته کا از ۱۱۸ کشور جهان به میزبانی اتریش در شهر لینز این کشور آغاز شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا