گنج‌زاده: حسرت مدال طلای دوره گذشته به دلم مانده است/ امیدوارم با دو مدال طلا به ایران بازگردم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

سجاد گنج‌زاده در گفتگو با «نسیم آنلاین» در خصوص رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان و حضور در دیدار نهایی اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جهان بالاترین سطح مسابقات کاراته دنیا است و حریفان با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر می‌شوند. من نیز در این مسابقات بازی به بازی شرایط بهتری پیدا می‌کردم و بعد از پیروزی راحت مقابل نمایندگان ولز و تونس برای رسیدن به دیدار نهایی دو مسابقه کامل سخت را نیز تجربه کردم.

وی ادامه داد: ابتدا به مصاف حریف جوانی از کرواسی رفتم که کاراته کای بسیر خوبی بود. من در مسابقات کرواسی پیش از این با این کاراته کا مسابقه داده بودم و یک بر صفر به پیروزی رسیده بودم و خدا را شکر. در مسابقات جهانی ٩ بر یک از سد او گذشتم. پس از این مسابقه و در مرحله نیمه نهایی به مصاف نماینده بوسنی رفتم و در حالی که مسابقه بسیار حساس شده بود با لطف خدا ٢ بر یک از سد او گذشتم و به دیدار نهایی رسیدم.

نایب قهرمان دوره گذشته مسابقات جهانی کاراته در خصوص حریف دیدار نهایی خود گفت: کاراته کا مراکشی حریف جوان و بسیار خوبی است و در گذشته قهرمان امیدهای جهان شده است و در کاراته وان مصر نیز با شکست نماینده میزبان به مصاف قهرمانی رسید اما من امیدم برای کسب مدال طلا بسیار زیاد است.
 
گنج‌زاده تصریح کرد: در دیدار نهایی محتاج دعای مردم و پدر و مادرم هستم تا انشالله با مدال طلا به ایران بازگردم. من در در دوره گذشته و در مسابقات جهانی آلمان با یک مدال طلای تیمی و یک نقره انفرادی به ایران بازگشتم که هنوز حسرت مدال طلای انفرادی  دوره گذشته به دلم مانده است. امیدوارم در این دوره با دو مدال طلای خوشرنگ به کشورمان بازگردم تا باعث خوشحالی مردم شوم. من خیلی امیدم برای کسب مدال طلا زیاد است و حتما مدال طلا را کسب می‌کنم.

[ad_2]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا