پایان حاشیه های کاراته با انتخاب سرمربی تیم ملی

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته فنی فدراسیون کاراته روز سه شنبه با هدف انتخاب سرمربی تیم ملی تشکیل جلسه داد و در نهایت از میان سه گزینه مورد نظر، سید شهرام هروی با ۸ رای به عنوان سرمربی انتخاب شد. علیرضا سلیمانی ۵ رای کسب کرد و غلامرضا دباغیان هم که با حمایت از هروی انصراف داده بود. 

هر سه گزینه مورد نظر اعضای کمیته فنی مورد وثوق جامعه کاراته و مربیان کارنامه دار کاراته ایران هستند که انتخاب هر کدام می توانست با اتخاذ یک رویه مناسب به نتایج مطلوب تیم ملی در مسابقات جهانی اتریش ختم شود. 

مربیانی که روز سه شنبه برای هدایت تیم ملی برنامه های خود را ارائه داده و از آن دفاع کردند هر کدام نماینده ای از یک جریان یا یک طیف خاص در جامعه کاراته بودند و با احترامی که برای سلیمانی و دباغیان قائلیم باید از هروی که طی سالهای گذشته همواره یکی از اعضای کادر فنی تیمهای ملی بوده بوده  به عنوان بهترین انتخاب یاد کنیم که در بین اعضای تیم ملی هم مقبولیت خاص خود را دارد. 

هر چند در بین اعضای کمیته فنی و برخی افراد با نفوذ در کاراته بودند کسانی که برای رای آوردن گزینه مورد نظرخود تلاش زیادی داشتند ولی خروجی تصمیم کمیته فنی چیزی نبود که برخی آقایان انتظار آن را داشتند.

در واقع فرایندی که این بار در کاراته بدعتی تازه بود که طباطبایی پایه گذار آن بود و نوعی جدید از اجرای عدالت بود که امید می رود از سوی مسئولان آینده فدراسیون نیز تداوم داشته باشد. 

با انتخاب شهرام هروی حاشیه های مربوط به انتخاب سرمربی تیم ملی به پایان رسید و امیدواریم جامعه کاراته به خصوص مدعیان مربیگری تیم ملی دست از حاشیه سازی بردارند و اجازه دهند او در کمال آرامش همکاران خود در کادر فنی را انتخاب کند. کاراته ایران باید قدرت واقعی خود را در مسابقات جهانی اتریش به نمایش بگذارد و این مهم میسر نمی شود مگر با همفکری و همدلی همه اهالی کاراته.

با وجود آنکه بازهم تاکید داریم اولویت مسئولان فدراسیون می بایست برگزاری مجمع انتخاباتی باشد و بر همین اساس هم پیگیری های جدی و لازم را در وزارت ورزش داشته باشند ولی باید از سرمربی تیم ملی حمایت شود تا او بتواند در میدان مهم جهانی نتایج خوبی کسب کند. 

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا