انصاف رعایت شد/طباطبایی از حق خود گذشت

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

 

سرمربی سابق تیم ملی کاراته گفت: فرصت دادن به کادر موفق تیم ملی که زحمت کشیدند و نتیجه خوبی کسب کردند عین انصاف بود .

 

غلامرضا دباغیان سرمربی سابق تیم ملی کاراته در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتخاب سرمرب تیم ملی بیان داشت: به نظر من این درست نیست که هربار یک مربی از ایران در مسابقات جهانی حضور پیدا کند و بهترین تصمیم این بود که به مربی که دور گذشته موفق بود و با توجه به مقامی که این تیم در رقابت های جهانی کسب کرده بود فرصت داده می شد.

وی افزود: به هرحال باید به کادری که در رقابت های جهانی بودند و زحمت کشیدند و نتیجه قابل قبولی نیز کسب کردند، فرصت داده می شد و اگر اینگونه نمی شد عین بی انصافی بود.

دباغیان تصریح کرد: از ابتدا دیدگاهم این بود و خدمت جناب طباطبایی نیز عرض کردم و تشکر می کنم که با دید باز به این قضیه نگاه کردند و  دید باز و حمایت های وی از کمیته فنی این اجازه را به کمیته فنی داد که سرمربی تیم ملی.

وی خاطرنشان کرد: این انصاف و عدالت را جناب طباطبایی کاملا به جا آورد و با اجازه ای که داد و به صورت دموکراسی کامل همه رأی دادند و در نهایت ۸ به ۵ شهرام هروی موفق شد که سرمربی تیم ملی شود.

دباغیان تأکید کرد: بر همه واجب است که از سرمربی تیم ملی حمایت کنند تا تیم ملی کشورمان موفق شود، ضمن اینکه از علیرضا سلیمانی نیز تشکر می کنم که با سعه صدر حضور داشت و به هرحال انتخابات همین است و وقتی که قرار باشد درباره مسئله ای به مشورت بنشینیم، به طور حتم دید جمع از یک نفر بهتر است.

وی یادآور شد: طباطبایی فرصت را داشت که در نهایت سرمربی را انتخاب کند ولی تصمیم گیری را در اختیار کمیته فنی گذاشت و

با این کار از حق خود گذشت تا نتیجه نهایی با رأی گیری مشخص شود.

مربی و پیشکسوت کاراته با تشکر از سرپرست فدراسیون کاراته اظهار داشت: از جناب طباطبایی تشکر می کنم که با این کار در واقع از حق خودش گذشت و خواست دموکراسی برقرار باشد و با آزادی کامل رأی گیری شود.

وی با اشاره به انتخابات ریاست فدراسیون کاراته بیان داشت: امیدوارم هرچه زودتر فدراسیون کاراته از این شرایط بیرون بیاید و ریاست این فدراسیون مشخص شود، البته طباطبایی تلاش خود را انجام داده است و ما هم خیلی راضی هستیم ولی به هرحال اگر انتخابات زودتر برگزار شود به طور حتم بهتر است.

دباغیان در پایان در خصوص انصراف خود گفت: دلیل انصرافم شرایط شخصی بود و به دلیل شرایط خاص والده است که وابستگی شدیدی به من دارد و باید در خدمت وی باشم.
انتهای پیام/

[ad_2]

منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا