کتیرایی: وظیفه همه اهالی کاراته کمک به تیم ملی است

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

علیرضا کتیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد انتخاب شهرام هروی به عنوان سرمربی تیم اعزامی به رقابت‌های جهانی عنوان کرد: انتخاب شهرام هروی با خرد جمعی در کمیته فنی صورت گرفته است و به عقیده من همه جامعه کاراته باید به این تصمیم احترام بگذارند. حتی اعضایی که در کمیته فنی به هروی رأی نداده‌اند نیز باید از او و تیم ملی حمایت کنند.

وی ادامه داد: در گوشه و کنار برخی صحبت‌ها در مورد انتخاب هروی به گوش می‌رسد که به عقیده من موضوع جالبی نیست. زمان کمی تا رقابت‌های جهانی باقی است و به عقیده من بهتر است به جای پرداختن به برخی موضوعات به فکر موفقیت تیم در اتریش باشیم. همه باید با تمام وجود از تیم حمایت کنیم و به فکر منافع کاراته باشیم.

مربی پیشین تیم ملی اظهار داشت: اگر به فکر منافع شخصی و به جای کمک به تیم ملی به دنبال ایجاد حواشی باشیم تنها کاراته ضرر خواهد کرد و به جز این موضوع چیز دیگری عایدمان نمی‌شود. نباید اجازه دهیم که منافع کاراته به خطر بیفتد و به شخصه به عنوان یک عضو کوچک از خانواده بزرگ کاراته از همه جامعه کاراته درخواست می‌کنم که تنها به فکر موفقیت تیم ملی در اتریش باشند. کاراته ایران امروز به لطف خدا و تلاش مربیان و بازیکنان در جهان دارای شأن و رتبه‌ای است که امیدوارم در اتریش بتوانیم از آن دفاع کنیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا