روحانی: سرمربی تیم ملی باید اقتدار داشته باشد

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

 

مربی سابق تیم ملی نوجوانان و جوانان گفت: هر سه گزینه از مربیان خوب هستند، به عقیده من سرمربی تیم ملی باید اقتدار داشته باشد.

روحانی: سرمربی تیم ملی باید اقتدار داشته باشدحسن روحانی مربی تیم های ملی نوجوانان و جوانان در رقابت های جهانی در گفتگو با خبرنگار رکشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نخستین کاری که سرمربی تیم ملی باید انجام دهد باید با بازیکن سالاری مبارزه کند و اجازه ندهد که در تیم ملی باند تشکیل شود و بازیکن مربی را زیر سوال برد و باید جلوی این کار گرفته شود و حق را به حقدار دهد و سرمربی باید اقتدار داشته باشد و به هیچ کس باج ندهد.

روحانی افزود: اولین فاکتور مربی که انتخاب می شود این است که اقتدار داشته باشد و همچنین بازیکنان وی را به عنوان سرمربیگری بپذیرند.سرمربی تیم های ملی نوجوانان و جوانان در رقابت های جهانی تصریح کرد: در این مدت طباطبایی برای رسیدن کاراته به آرامش واقعآ تلاش کرده است، به نظر من طباطبائی انسان شریفی است و به لطف خدا و  تلاش های وی  آرامش در کاراته حکم فرما شده است .

وی که به دلیل آسیب دیدگی رباط پای راست خود دو هفته گذشته تحت عمل قرار گرفت، در خصوص شرایط فعلی خود اظهار داشت: شکر خدا حالم خوب است و ان شااله پس از یکماه استراحت به صحنه ورزش باز می گردم.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا